(a)- BAV’a yönelik suçlamalara “küçük kız çocukları”yla ilgili hayali bir senaryoya daha yer verilmiştir.

Psikolojik savaşın bir gereği olarak 8 yıl sonra, BAV’a yönelik suçlamalara “küçük kız çocukları”yla ilgili hayali bir senaryo daha eklenmiştir. Oysa ne emniyet ifadelerinde, ne dava dosyasında böyle bir iddia yoktur. Nitekim EMNİYETTE İFADE VEREN BAYANLAR ARASINDA 18 YAŞINDAN KÜÇÜK HİÇ KİMSE YOKTUR. 18 YAŞ İSE, “KÜÇÜK KIZ ÇOCUĞU” DEMEK DEĞİLDİR. Bu bayanlara da emniyetteki ifadeleri tehdit, baskı ve zor kullanılarak imzalatılmıştır. Bu kişilerin hepsi savcılıkta ve mahkeme huzurunda Sayın Adnan Oktar’dan ve Bilim Araştırma Vakfı üyelerinden hiç bir maduriyetlerinin olmadığını beyan etmişlerdir.

(b)- Pınar Tezcan’ın, gazete haberlerini yalanlayan İstanbul 1 No’lu DGM’ye yazdığı dilekçesi

PINAR TEZCAN’IN gazete haberlerini yalanlayan İstanbul 1 No.lu DGM’ye yazdığı 24.05.2000 tarihli dilekçesi

“Benim bu çevreden tanıdığım kişiler … Allah’a inanıyorlar, son derece dindarlar ve ahlaki değerlere çok önem veriyorlar… Ben onlardan kötülük değil iyilik gördüm. Benim tanıdığım kadarıyla Adnan Bey başta olmak üzere, bu insanlardan kimseye bir zarar gelmesi mümkün değil Eğer böyle bir niyetleri ve karakterleri olsaydı önce bana olurdu(…) Ancak onlar benden herhangi bir şekilde maddi ve manevi faydalanmak şöyle dursun hep iyi niyet ve şefkatle yaklaştılar. …”



(c)- Nefise Karatay’ın BAV mensupları aleyhinde çıkan haberleri yalanlayan dilekçesi

NEFİSE KARATAY 2.6.2000 havale tarihli dilekçesinde
BAV mensupları hakkında çıkan haberleri yalanlamıştır

“… İki üç gün önce gazetelerde, bana bu kişilerin şantaj yaptıkları yazıldı. Herşeyimin üzerine yemin ederim ki bu yazılanların hepsi yalan. Allah için ben bu insanlardan kötülük görmedim. İşte bu yüzden basında yazanların gerçek olmadığını, hiçbir şantaja uğramadığımı ve hiçbir ahlaksızlık yapmadığımı sizlere bildirmek istiyorum…”




(d)- Seçkin Piriler’in İstanbul 1 No’lu DGM’ye gönderdiği Sn. Adnan Oktar’dan şikayetçi olmadığına dair dilekçesi

SEÇKİN PİRİLER İstanbul 1 No.lu DGM’ye gönderdiği dilekçelerinde Adnan Oktar’dan şikayetçi olmadığını belirtmiştir

“Benim ne bu grup ile ilgili ne de bire bir şahıslarla ilgili bir şikayetim olmadı. Şimdi de şikayetim yoktur. Bana karşı zor ya da baskı ile ne bir şey yapmam ne de yapmamam istenmedi”


“Bana hiçbir zararı dokunmayan Adnan Oktar ve arkadaşlarından şikayetçi olmadığımı tekrar belirtmek istiyorum. Kendileriyle olan arkadaşlığım süresince hiçbir zarar görmedim”



Daha yeni Daha eski