Sayın Adnan Oktar’ın, “Cumhurbaşkanımız Sayın Erdoğan’ın ömür boyu yargılanmaması için kanun maddesi çıkarılması” gerektiğine dair teklifi, Cumhurbaşkanımızı tüm gücüyle ve en akılcı şekilde koruduğunun önemli göstergelerinden biridir. Bu girişim, hem Sayın Erdoğan’ı hem de Cumhurbaşkanlığı makamını koruyup desteklemek için atılmış, benzeri olmayan çok önemli bir adımdır.

Sayın Adnan Oktar’ın Anayasa’ya Sayın Cumhurbaşkanımızın ömür boyu yargılanmamasını içeren kanun maddesi çıkarılması teklifinin yer aldığı konuşmaları şöyledir:

Adnan Oktar, 8 Mart 2017, A9 TV:

Anayasaya madde koyduralım, kaçıncı maddeyse. Hiç vakit geçirmeden, ek madde: “Cumhurbaşkanı, ismiyle de verelim, Recep Tayyip Erdoğan ömrü boyunca yargılanmasın” bu kadar. Yaşadığı ömrü boyunca yargılanamaz, bu kadar. Çünkü çok münasebetsiz iddialar var. Yani belli ki adam bir yerden tutturmaya çalışacak, kafayı taktı ya. Baksana taa IŞİD’den tutturmaya çalışıyor, artık nerelerden su getiriyor. IŞİD ne alaka ya, Türk ordusu çatışıyor IŞİD’le. İnsaf yani. Türk ordusu çatışıyor IŞİD’le. Kafayı taktı ya bir şeye benzetecek

Onun için öyle bir madde koyalım, bu adamların yolunu tamamen kapatalım. İştahı boğazına tıkansın. Ak Partililerden de ben rica ediyorum. Bunda düşünecek bir şey yok. CHP de kabul eder bunu. Bizim evladımız, bizim insanımız. Yani alçak, kinli, nefret dolu insanlar var. Ağzından nefret akıyor, kin dolu. Tayyip Hocam nasıl desin bunu? “Bana böyle bir madde koyun” mu diyecek? Yani bunu Ak Partililer düşünmesi gerekir. Biz de düşünüyoruz işte. Ak Partililerden ben rica ediyorum bu teklifi getirsinler. CHP ile de konuşuruz, bunu mutlaka oturtalım. Bu fitne bir kere bitsin.”

Adnan Oktar, 17 Mart 2017, A9 TV:

Tayyip Hocam az önceki konuşmasında yine benim söylediğim, kendisine söylemiştim bu sözü: “Hepimizin gideceği yer 2 metreküp toprak” demiş. “16 Nisan’a benim çıkabileceğimin bir garantisi var mı? Rabbim nasıl belirttiyse bu süreç böyle yürür. Gideceğimiz yer belli, 2 metreküp çukur”. Güzel. Allah ömrünü uzun etsin Tayyip Hocam. İçin rahat etsin.

Biz seni korumakla mükellefiz. Seni korumak farz-ı ayndır. Bir mümine Deccal saldırdıysa, müminlerin onu koruması farz-ı ayn olur. Seni koruyacağız. Bunun lamı, cimi olmaz. Bu illa ki olacak yani. Anayasaya madde koydur, yargılattırmayalım ayrıca seni. Biz de rahat ederiz, sen de rahat edersin. Bizim rahat etmemizden dolayı sen de rahat edersin, öyle diyelim yani. Bizim rahat etmemizden dolayı rahat edersin. Bak onun için dedim: “Anayasayı apar topar hemen geçirmeyin” dedim yani. “Biraz bekletin, bir düşünelim” dedim. Mesela bu eksik oldu. İlave bir madde konulsun. Olmuyor mu o ilave madde? Oylansın.”



⬅️

3.4.Sayın Adnan Oktar’ın tüm halkımızı ve partilerimizi Milli Lider etrafında toplanmaya davet ettiği bazı twitter paylaşımları.

➡️

4.1. Sayın Adnan Oktar’ın Sayın Cumhurbaşkanımız’ı ömür boyu yargılanmamasını içeren kanun maddesi çıkarılması önerisini sunduğu twitter paylaşımları.

Daha yeni Daha eski