Sivil Haber, 20 Eylül 2013:

MUHABİR: “1994 Şubat’ında RP’ye katıldınız. Siz kendi isteğinizle mi katıldınız, yoksa partiden size bir teklif mi geldi, biraz anlatır mısınız?

GÜLAY PINARBAŞI: “Refah Partisinden bana teklif geldi ve böylece 1993 yılında Refah Partisi’ne katıldım. Partiye katılmaktaki asıl amacım, hem dünyada hem de ülkemizde mezhep ve görüş ayrılıklarından dolayı, dağınık olan Müslümanların birlik olmasını sağmak için bir şeyler yapmaktı. Biliyorsunuz birlik olmak, her Müslüman için sadece sosyal bir gereklilik değil farz vazifesidir.

Çok değerli Rahmetli Sayın Prof. Dr. Necmettin Erbakan Hocamızda İttihad-ı İslam’ı hiç durmadan savunuyordu. Ben de Müslümanları birleştirecek faaliyetlere katkıda bulunmak, bu içerikte mesajlar vermek istiyordum.

Refah Kongresi’nde bir konuşma yapmıştım, konuşmamın sonunda Ali İmran Suresi’nden: “Allah’ın ipine hepiniz sımsıkı sarılın, dağılıp ayrılmayın” ayetini söylediğimde yer yerinden oynamış, salonda müthiş bir coşku oluşmuştu. Bu beni çok şevklendirmişti.

(http://www.sivilhaber.com/roportaj/gulay-pinarbasi-ile-dunden-bugune-h10546.html)

 

A9 TV, 24 Kasım 2011:

ADNAN OKTAR: “Gülay hocam, maşaAllah Erbakan Hocam seni çok severdi, rahmetli.”

GÜLAY PINARBAŞI: “Evet, maşaAllah.”

ADNAN OKTAR: “Sen bizzat tanışmış, görüşmüştün değil mi Erbakan Hocamla?”

GÜLAY PINARBAŞI: “Evet Hocam. Kongrede karşılaşmıştık, o zaman tanışmıştık. Tabii o zaman çok fazla konuşma imkanımız olmadı, ayaküstü bir sohbetimiz oldu. Daha sonra kendisi beni büyük kızının, Zeynep Hanım’ın düğününe, Sheraton’daki düğününe davet etmişti, orda bir görüşmemiz oldu. Bizimle çok ilgilendi, Allah razı olsun. Sizden övgüyle bahsetti, çok selamlarını sevgilerini söylemişti. Bir iki kez yine görüşmemiz olmuştu, kısa görüşmeler. Kendisi çok değerli bir insan, maşaAllah.”

ADNAN OKTAR: “Canımız Hocamız o, canımız, canımız. Senin Saadet’e girdiğin yıl Hocamız Başbakan oldu maşaAllah. Bereketinle inşaAllah, Allah vesile etti. Sen çok güzel kongrede bir konuşma yapmıştın, ayet söylemiştin, değil mi?”

GÜLAY PINARBAŞI: “Evet. Kısa bir konuşma yapıp sonucunda ayet söylemiştim. Bayağı bir alkış, kıyamet oldu.”

ADNAN OKTAR: “MaşaAllah.”

GÜLAY PINARBAŞI: Çok destek ve teşvik gördüm. Çok hoşuma gitmişti o zaman maşaAllah.”

ADNAN OKTAR: “MaşaAllah, helal olsun.”

GÜLAY PINARBAŞI: “Elhamdülillah.”

ADNAN OKTAR: “Erbakan Hocamız koç yiğitti, öyle temkinli, korkak, ürkek, titrek değildi. Baktım Fatih de öyle, aferin. Babası gibi o da. Böyle idare-i maslahatçı, korkak, ürkek falan tipler bunlar bir daha iflah olmuyorlar. Pek bir şey çıkmıyor.”

GÜLAY PINARBAŞI: “Sheraton’daki düğünde Sayın Erbakan: “Hocamızın kitaplarını biz de okuyoruz” demişti, maşaAllah. Çok tevazulu, çok saygılı.”

ADNAN OKTAR: “Erbakan Hocam benim kitaplarımı ömrü boyunca hep teşvik etti. “Harun Yahya Kitapları okuyun”, “Harun Yahya Kitapları okuyun”. Nereye gitse “Harun Yahya Kitapları okuyun” derdi. Herkes bilir.”

KONUK: “Son çıktığı canlı yayında yine elinde sizin kitabınız vardı.”

ADNAN OKTAR: “Evet, maşaAllah. Dünya tatlısıydı Erbakan Hocamız.”

(https://www.youtube.com/watch?v=00uWJOHRY2Y)



Daha yeni Daha eski