Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Bora Yıldız: Ben zaten varlıklı bir aileden geliyorum. Görüştüğüm kızlar da benim normal arkadaşım. Bir kaçıyla flörtüm oldu, diğerleri normal arkadaşım. 11-12 tane cinsel saldırı suçlaması var. Bu kızlar dağın başında, su akmaz kervan geçmez yerde değiller. Bunlar inanılmaz sorgulayan kızlar. Bu kızlar böyle yalanı, çelişkili şeyleri hemen yakalarlar. Canını yaktığımız fikir grupları var, buradan dolayı bu tür iftiralara alışkınım. Kadınlar iftiralarda bulunuyor. BİR KADINA BRAD PİTT OLSANIZ DAHİ ‘SENİNLE EVLENECEĞİM AMA GEL ARKADAŞIMLA BİRLİKTE OL’ DERSENİZ, ‘HAYDİ GİT ORADAN’ DER. Benle evlen diyorsunuz, sonra da gel 10 arkadaşımla ol diyebilir misiniz? Turnike yapabilir misiniz? Dünyayı başınıza yıkar. Evlenebilmek amacıyla şerefine leke sürdürmezler.

Bülent Sezgin: Ben Türkiye’yi dünya’da temsil etmiş bir mankenim ve iyi temsil ettiğimi düşünüyorum. Ben dünya güzelleri ile aynı podyumda yürüyorum. Cinsellik konusunda hiçbir şeye muhtaç değilim. Benim cinsel konular amacıyla bu arkadaş grubuna gelmem çok saçma olur. 

Tarkan Yavaş: Asıl turnike sistemi genelevlerde yaşanıyor.

Tarkan Yavaş: İşin doğrusu bu kızlar iyi insanlar. Ama olabilir her insan gibi idealleri var. Varlıklı insanlarla evlenmek, iyi bir hayat kurmak istiyorlar. Bunlara ulaşamayınca da kendi dünyalarında üzülüp kırılıyorlar, öfke, kin duyuyorlar, şikayetçi oluyorlar. Onları şikayetçi olmaya zorladılar. O zavallı insanları yaktılar. Biz kurtaracağız inşaAllah.

Oğuzhan Sevinç: Taciz iftirası atan kızlardan birisi bile çamaşırını saklamamış, rapor almamış. Ayrıca hepsi aynı anda Mali Şube’ye gidiyor. Bunlar üniversite mezunu, çok akıllılar ama karakola gitmiyorlar.

Hakan Kurtul: Ben istesem, istediğim kadar kızla konuşurdum. Filmim var, fotoğraflarım var. Ben dünyaca güzel modelleri bırakacağım, İstanbul‘a geleceğim, 41 yaşında, teyzem yaşında birisine tecavüz edeceğim! Buna kimse inanmaz.

Daha yeni Daha eski