Adnan Oktar’ın arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Gökalp Barlan: “Beril K. madem cezaevinde özgürlüğüne kavuştu, neden cezaevindeyken aylarca boyunca bizden herkese sevgi ve özlem dolu mektuplar yazdı?”

Gülşah Güçyetmez: “Beril K. Feriye Sarayı’ndaki davetimizde Ebru Polat’ı alkışlayarak eğleniyordu. Dışarıda beraber yemek yerdik, gezerdik, alışveriş yapardık. Beril K. cezaevine girine kadar halinden çok memnundu. Cezaevinde çok korkuttular, baskı yaptılar. Dayanamadı ve iftira attı.”

Aylin Kocaman: “Ben uluslararası basında pek çok gazetede Müslümanları, hükümetimizi destekleyen makaleler yazdım. Sn. Adnan Oktar’ın beni engellemesi sözü hasetten söylenmiş ve tam palavra. Bizzat kendisinin de uluslararası gazetelerde bu konularda makaleleri yayınlanıyordu.”

Zeynep Yalçın: Beyza Bahar B. ezberletilmiş beyanlar vermiş. Bizim aramızda özgür ve sevgi dolu bir arkadaşlık var.

Serap Akıncıoğlu: Kimse irademi fesada uğratamaz. Yaptığım ilmi çalışmaları sevgi ile yaptım. Sn. Adnan Oktar beni cehennem çukurunun yanından kurtardığı için Allah ondan razı olsun.

Korkut Yasa: İradenin bloke olması uyuşturucuyla, cebirle olur. Yargıtaya göre dini telkinle, evlilik vaadiyle iradenin fesada uğratılması olmaz. Bu arada müştekiler dini telkin aldıklarından da bahsetmiyor.

Burcu Çekmece: 30 senedir Sn. Adnan Oktar’ın arkadaşıyım. Bu süre boyunca suça dair en küçük bir eylem ya da konuşmaya şahit olmadım. Üniversite eğitimimi de başarıyla tamamladım. Güya eğitim hakkının engellenmesi kesinlikle doğru değildir.

Alev Babuna: Emre E. okumasına güya engel olunduğundan bahsediyor. Ama ilginçtir ki ailesinin hepsi okumuş, çok başarılı insanlar. Emre E. kendi başarısızlığının kaynağını dışarıda arıyor. Bizlere husumetli olduğu için.

Turgut Demirhan: Ne yapsa ‘zorla’ diyorlar. Çırağan’a gittin, zorla; gülümsüyor, zorla, zorla olur mu?! Bu insan ‘zorla photoshop, vegas öğrendim’ diyor. Yani bunları kimseye zorla öğretemezsiniz, mümkün değil.

Daha yeni Daha eski