Adnan Oktar’ın arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Hüma Babuna: Lobi faaliyeti yok. 15 Temmuz öncesi de sonrası da her zaman hükümeti destekledik. Darbe karşıtı olduk. Bizim bu milli yapımıza herkes güveniyordu. Örneğin; MİT müsteşarı Emre Bey, üzerimizi aratmadan görüşmüştü. Tüm Türkiye bizim bir örgüt olmadığımızı, suç işlemediğimi biliyor!

Hüma Babuna: Her müşteki benimle ilgili güya imam, gazeteci, yönetici, bacı grubundan gibi saçma sapan farklı şeyler söylüyor. Ankara’da Ayfer Hanım’ın evine milletvekilleri, emniyet mensupları geldiler. 50’şer kişilik davetler verdik. Hiçbir kayıt yapılmayacağına güvendikleri için ve Ayfer Hanım’ın evi olarak geldiler. Nasıl örgüt evi olur? Sözde “gizli faaliyet” diyorlar ama herkes her şeyi biliyor!

Hüma Babuna: Biz uzun süredir Sn. Erdoğan’ı destekliyoruz. Belki bir oyumuzun önemi yok ama yaptığımız çalışmalarla sayın Erdoğan’a en az 1-1,5 milyon oy kazandırdık. Biz Süleyman Soylu’yu ziyaret ederek oy kaybetmemeleri için tavsiyelerde bulunduk. Yalçın Akdoğan ikinci toplantıda dediklerimizi not aldı, ondan sonra oy kazandılar.

Aylin Kocaman: “Sn. Adnan Oktar her zaman Sn. Erdoğan’a ve hükümete destek olunmasını söyledi. Ben de köşe yazarıyım, 200 bin takipçim var. Ben de yazılarımda Sn. Erdoğan’a ve hükümetimize destek olunması gerektiğini yazıyordum.”

Aylin Kocaman: “15 Temmuz’la ilgili Adnan Bey’in hükümeti ve devletimizi destekleyen yüzlerce makalesi uluslararası basında çıktı ve bu yazılar hükümetimiz, devletimiz lehine müthiş bir fayda verdi.”

Aylin Kocaman: “Makalelerimin yayınlandığı dünya çapında ünlü gazetelerden bazıları Sn. Erdoğan ve hükümetimiz karşıtı makaleler yazmamı teklif edince o gazetelerle çalışmayı bıraktım.”

Aylin Kocaman: “Ben uluslararası basında pek çok gazetede Müslümanları, hükümetimizi destekleyen makaleler yazdım. Sn. Adnan Oktar’ın beni engellemesi sözü hasetten söylenmiş ve tam palavra. Bizzat kendisinin de uluslararası gazetelerde bu konularda makaleleri yayınlanıyordu.”

Erkan Seyhan: “Sn. Erdoğan, Sn. Adnan Oktar vesilesi ile iktidar olmuştur. Çünkü Adnan Bey, Ak Parti’nin fikri zeminini oluşturan kişidir. Doğu Perinçek bey de “Sn. Erdoğan’ın başarısının nedeni Sn. Adnan Oktar’ın darwinizmi yok etmesidir” dedi.”

Aslıhan Hantal: “Ülkemiz, hükümetimiz lehine yaptığımız görüşmeler lobi faaliyeti gibi gösteriliyor. Biz hükümetin fikri zeminini oluşturan ve güçlü kılan bir arkadaş grubuyuz.”

Yasemin Kiriş: 13 yaşından beri Beşiktaş Ak Parti Kadın Kolları üyesiyim. Ak Parti Kadın Kollarındaki faaliyetlerim suç teşkil etmeyeceği gibi Sn. Adnan Oktar’ın yanındaki faaliyetlerim de suç teşkil etmez.

Altuğ Berker: 2014 MÜSİAD toplantısında Recep Tayyip Erdoğan ile karşılaştık, el sıkıştık. Sonra Süleyman Soylu bize ‘Tayyip Bey’e elçilik görüşmelerini ilettim’ dedi. Hükümetin sözlü ricasıyla yaptık bunları. Hatta ‘diğer ülkeleri de uyarın’ dediler.

Nilüfer Koç: Sn. Adnan Oktar’ın ‘Diplomacy Post’ gibi dünyaca ünlü gazetelerde, Sn. Erdoğan’ı ve devletimizi öven çok sayıda makalesi yayınlanmıştır. Ben Adnan Bey’in konularla ilgili açıklamalarından, yorumlarından notlar alırdım, Adnan Bey son haline getirir, ben tercüme ederdim. Tercüme yaparak ülkemize muazzam fayda veren bu çalışmalarda katkım olmasını istedim.

Daha yeni Daha eski