Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Adnan Oktar: Operasyon var, dedi bizim arkadaşlar. Bizde önden gidelim dedik. Vatan Emniyet’e doğru gidiyordum. Göğsümü gere gere ön koltukta gidiyordum. Yolda bana selam veriyorlardı.

Adnan Oktar: Arkadaşlardan telefon geldi. Bunun üzerine ben ‘önden gidelim’ dedim. ‘Basına haber verelim’ dedim. Hatta Ahmet Hakan’ı aradım. Vatan Emniyet’e doğru gidiyordum. Yolda polis çevirdi. Ben kaçacak olsam yüzümü örter, aracın içinde yatardım. Emniyete ben kendim gitmek istedim.

Adnan Oktar: Evde şov istemiyordum. Boğazlarına tıkandı şov imkânı. Ahmet Hakan’ı aradım. Basına haber verince rahatladım çünkü aklanmak istiyordum.

Didem Ürer: Kaçma diye bir olay yok. Basını telefonla aradık. Benim ikamet adresime üzerimi değiştirmek için gittik, tam yola çıktığımızda emniyet tarafından durdurulduk.

Meltem Daban: Ev değiştirdiğimiz, kaçtığımız iddiaları külliyen yalan. Evlerimiz aranırken kapılarımızı kırdılar. Arkadaşlarımız kapıyı yaptırdı ve aynı evde kalmaya devam ettiler.

Daha yeni Daha eski