Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Adnan Oktar: Benim ayrılan arkadaşlarımın hepsi gül gibi Müslüman. Müştekilerin hepsini çok çok seviyorum. Cennette de birlikte olacağız inşaAllah. Benim 30-40 yıllık arkadaşımı kışkırtmaya kalktılar. Biz bu oyuna gelmeyeceğiz.  Açılmış davalar hukuki bir şeydir. Devlet gidip intikam almayın diyor.

Adnan Oktar: Hayır, benim ayrılan arkadaşlarım nur gibi Müslümanlardır. Müştekileri de itirafçıları da çok seviyorum. İngiliz Derin Devleti böl, parçala mantığıyla yapıyor. Ben onları her zaman korur, kollarım, cennette buluşacağız.

Adnan Oktar: Kadınların hepsini çok seviyorum. Allah aşkıyla seviyorum, kadınlara şefkat duyuyorum. Kadınlara karşı saygımı herkes bilir.

Adnan Oktar: Kadınlara Allah aşkıyla sevgi duyuyorum. Şefkat duyuyorum. Kadınlara karşı son derece hürmetli ve koruyucuyum. Kadınlara karşı saygımı herkes bilir. Kadınlar onore edilmelidir.

Tülay Kumaşçı: Sayın Adnan Oktar’ın sevgi anlatımından çok etkilendim. 1989 yılında kendisiyle görüşme kararı aldıktan sonra ondan hiç ayrılmadım, çok güzel bir hayat yaşadım, sevgi dolu.

Didem Rahvancı: “Söylediklerinin hiçbirini kabul etmiyorum. Sayın Adnan Oktar’dan asla şiddet, kötü söz, en ufak taciz görmedim. Adnan bey sevgi insanıdır, kimseye de kıyamaz.”

Serap Akıncıoğlu: Ebru A.‘nın bahsettiği rezaletlerin hiçbiri yaşanmadı. Bahsettiği gibi bir ahlaksızlığı istesem, eski yaşantımda kalırdım. Sn. Adnan Oktar’in bulunduğu her ortamda sevgi, saygı ve güzel ahlak hakimdir. Adnan bey’in yanında asıl özgürlüğüme kavuştum. Çünkü eskiden herkesi razı etmek vardı, çok yorucuydu. Şimdi ise sadece Allah‘ı razı etmek için yaşıyorum.

Mert Sucu: Sn. Adnan Oktar çok mütevazi, sevgi dolu bir insandır. Talimatına, yönlendirmesine asla şahit olmadım. Her zaman babacan konuşur.

Alev Babuna: Adnan Bey’i çok severiz, gördüğüm en fedakar, en sevgi dolu insandır. Herkes Sn. Adnan Oktar’ın yanına gelmek, tanışmak ister. Hiç kimse onun yanından ayrılmak istemez.”

Daha yeni Daha eski