Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Merve Büyükbayrak: “Adnan Oktar kimseye talimat vermez. Bir şey isteyeceği zaman rica eder.”

Hüma Babuna: Annem milli bir konu gibi ele alınıyor ama asıl gerçekler bilinmiyor. Sn. Adnan Oktar hayatımı her yönden çok olumlu etkiledi. Ben Adnan Bey’le tanıştıktan sonra ilk kez 5 vakit namaz kıldım, Kuran okudum, alkolü bıraktım, vatanıma daha bağlı oldum.

Hüma Babuna: Adnan Bey hiçbir talepte bulunmaz. Kendisine detay detay bilgi vermem. Ben A9 TV’de yaptığım programımda milletvekillerini, hukukçuları, gazetecileri konuk ediyordum. A9 TV stüdyosu çok nezih bir ortamdır.

Gülşah Güçyetmez: Adnan Bey’den asla talimat almadım, baskı görmedim, şiddet görmedim. Adnan Bey’den her zaman sevgi, saygı ve merhamet gördüm. Her zaman arkadaşlarımın iyiliğini düşünürdü. Adnan Bey’i canım gibi seviyorum, asla iftira atmam.

Damla Pamir: Adnan Bey’den asla şiddet ve baskı görmedim. Görseydim hakkımı arardım. Adnan Bey’den her zaman sevgi, saygı ve merhamet gördüm.

Görkem Erdoğan: “İngiltere’de eğitim gördüm ve 17 yaşından beri yalnız yaşıyorum. Şiddet görmüş olsam hakkımı ararım, asla susmam. Ayrıca babam asker. Babamdan yardım isterim. Adnan Bey’den her zaman sevgi, saygı ve merhamet gördüm.”

Ayşe Koç: “Adnan Bey’in yanında hiçbir zaman zorla tutulmadım. Çok sevdiğim için kendi isteğimle yanında kalıyorum. Bulunduğum yer de gizli saklı bir yer değil. Stüdyodayız. Babam da gelirdi. Hatta beraber fotoğrafımız da var.

Ayşe Koç: “Sn. Adnan Oktar’ın kitaplarını tarih öğretmenim önermişti. Adnan Bey’in kitaplarını okuduğumda İslam’a bakış açım değişti. İslam’ın özgür, modern, kaliteli bir din olduğunu gördüm ve dindar bir insan olmaya karar verdim.”

Aslıhan Hantal: “Ben Sayın Adnan Oktar’dan Allah’ı doğru tanımayı, gerçek İslam’ı samimi bir insan olmayı öğrendim. Onunla olduğum her an için Allah’a şükrediyorum.”

Daha yeni Daha eski