Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Didem Ürer: Biz hayatımız boyunca trafik cezası bile almamış insanlarız. 15 aydır cezaevindeyiz ama. Cezaevinde son derece zor şartlarda yaşadık. 3-5 tane aile yüzünden, 200 aile mağdur edildi. Cezaevinde olduklarından, tedavi ettiremedikleri için annelerini babalarını kaybeden arkadaşlarım oldu. Biz yine de Devletimize sadığız ama bunlar yadsınamaz gerçekler.

Gökalp Barlan: “Beril K.’nın dilekçesi var, iftira çetesi annesini rahatsız ediyormuş, abisine de ulaşmışlar. Bu dilekçe bile Beril K.’nın tehdit ve baskıyla iftiracı olduğu açıklamaya yetiyor zaten.”

Gökalp Barlan: “Beril K. her gün A9 TV’de canlı yayınlara çıkıyordu, madem sözde esir hayatı yaşıyordu, yayınlarda 1 kez bile ‘beni kurtarın’ dese, polis hemen gelirdi. Yıllarda aramızda çok mutlu yaşadı. Beril K. iftira çetesinin baskılarına ve cezaevi koşullarına dayanamadığı için gerçek dışı beyanlar verdi.”

Hüma Babuna: Ben 1,5 ay avukatım dahil hiç kimse ile görüştürülmedim, annem de gelmedi. Hatta Özkan M. ve ekibinin telkinleriyle annem suç duyurusunda bulundu. Param yoktu, avukatıma borçlandım. Bana verdikleri konserve ve peyniri de geri aldılar. 4 ay TV ve radyosuz kaldım. Normalde hiçbir anne çocuğunu aç susuz bırakmaz.

Gülşah Güçyetmez: “İftira çetesi Bahar B.’nin banka hesaplarına el koyarak onu korkutmuş, bize bu yüzden iftira atıyor. Diğer taraftan, Adnan Bey de arkadaşlarım da beni çok sever. Bahar B. bu sevgiyi çok kıskanmış.”

Gülşah Güçyetmez: “Çağla Ç. ile aynı cezaevinde kalıyorduk. Odalarımız buz gibiydi, kıyafetlerimiz de alındı. İşkence odası gibiydi. Çağla Ç. bu ağır şartlara 6 ay dayanabildi. Kumpas çetesinin bir avukatı “yıllarca çıkamayacaksın” diye Çağla Ç.’ye baskı yapınca iftiracı olmaya karar verdi. Bu iftiraları da cezaevinden çıkabilmek için attı.”

Gülşah Güçyetmez: “Çağla Ç.’yi psikolojik baskı ile iftiracı yapan kumpas çetesi avukatı benim de ziyaretime geldi. “15 yıl çıkamayacaksın” dedi. Cezaevi müdürü de iftiracı ol diye bana baskı yaptı. Ölene kadar cezaevinde kalsam da tertemiz Müslümanlara iftira atmam.”

Gülşah Güçyetmez: “Muazzez A.’nın maddi durumu kötüydü. İftira çetesi de banka hesabına el koyunca çok zor durumda kalmış ve iftira atmış.”

Gülşah Güçyetmez: “Beril K. Feriye Sarayı’ndaki davetimizde Ebru Polat’ı alkışlayarak eğleniyordu. Dışarıda beraber yemek yerdik, gezerdik, alışveriş yapardık. Beril K. cezaevine girine kadar halinden çok memnundu. Cezaevinde çok korkuttular, baskı yaptılar. Dayanamadı ve iftira attı.”

Tarkan Yavaş: Zorla iftira attırılmış hanımlar, güya yıllarca süren cinsel tacizden bahsetmişler. Oysa adli tıp raporu yok. Her gün işlerine güçlerine güle oynaya devam ediyorlar.

Damla Pamir: “İftira çetesi aileme baskı yapıp çok korkuttu. Aramıza girdiler. Beni annemsiz ve babamsız bıraktılar. Ailemi bu husumetli kişilerden kurtarmak istiyorum.”

Damla Pamir: “İftira çetesinden C. K. ve Ü. K. ailemi benim iftiracı olmam için baskılayarak cezaevine getirdiler. Ailem bana çok baskı yaptı. Ağır romatizma hastasıyım, ağrılarım başladı ve hastalığım ilerledi. Bana koğuş arkadaşlarım baktılar.”

Damla Pamir: “Bahar B.’nin banka hesaplarına el koyarak onu kolaylıkla iftiracı yapmışlar bunun için böyle çirkin iftiralar atıyor. Bahar B.’ye acıyorum.”

Damla Pamir: “Cezaevi müdürü sürekli beni yanına çağırarak iftiracı olmam için baskıladı. Ölene kadar cezaevinde kalsam da tertemiz Müslümanlara iftira atmam.”

Damla Pamir: “Pervin B. avukattı. İftira çetesinin tehditleriyle mesleğini kaybetmekle yüz yüze kaldı, çok korktu ve bu çirkin iftiraları attı.”

Aylin Kocaman: “Bana fikrim sorulmadı, “Ya iftira at, ya hapse gir” dendi. Doğruyu söyledim hapse girdim.”

Görkem Erdoğan: “Av. Fuat Selvi kaldığım cezaevine 2 defa geldi. Emre K.’nın avukatı olmadığı halde Emre K.’nın tüm ifadelerini okudu. Emre K. gibi iftira atarsam tahliye olacağımı söyledi. ‘Sen ifadene istediğini yaz, geri kalanını ben hayal gücümle doldururum’ dedi. Fuat Selvi bütün arkadaşlarımı bu şekilde tehdit etti.”

Görkem Erdoğan: “Bahar B. İstanbul’da yaşamak istemediği için aramızdan ayrıldı. İftira çetesi tarafından baskı görüp banka hesabına el konulunca bize iftira atmış.”

Görkem Erdoğan: “Medyada hakkımızda çok büyük karalama yapıldı. Babam da bu karalamalardan etkilendi. Ümit K. Babamı arayıp iftiracı olmadan dışarı çıkamaz diye baskı yapmış. Babam ziyaretime geldiğinden dehşet içindeydi. Babalık refleksi ile şikayetçi oldu. Daha sonra dosyamızı inceleyip bomboş olduğunu görünce şikayetini geri çekti.

Görkem Erdoğan: “Bizlere yönelik büyük bir psikolojik baskı var. Cezaevinden çıkabilmek için Sn. Adnan Oktar’a iftira atılması gerekiyor deniyor.”

Ayşe Koç: “Emin K. babamı Semin B.’nin evine götürüp arkadaş grubumuza husumetli C.K. ile görüştürmüş. Babamı baskılayıp yaşlılığından faydalanıp iftiracı yaptılar.

Ayşe Koç: “Ayça P. cezaevine girince çok korktu. Özkan M. Ayça P.’ye cezaevinden yıllarca çıkamayacağına dair mektup gönderince Ayça P. şoka girdi. Hemen iftira atıp cezaevinden çıktı.

Ayşe Koç: “Emniyette bazı polisler bizimle çok rahatsız edici konuştular. Bir polis “kafanızı kopartacağım” diyerek bizi tehdit edip iftiraya zorladı. Kardeşim Emin K.’da iftiracı olmam için bana baskı yaptı.”

Eda Babuna: “Annemin soğukkanlı bir şekilde müşteki koltuğunda oturmasına yok açanların araştırılmasını istiyorum. Hangi anne çocuğunun cezaevinde kalmasını ister? 80 yaşındaki bir anne normalde bunu yapmaz. Emre E.’de annesi Ceyda Ertüzün’ün yargılanmasını izliyor. Bunu onlara kimler yaptı, kesinlikle araştırılmalı.”

Eda Babuna: “Aileyi kökünden dinamitleyen yapı biz değil, husumet çetesidir. Annem kandırıldı, bu grupların etkisi altına girdi ve algı operasyonunda malzeme olarak kullanıldı. Ailemizin parçalanmasına,babamın vefat etmesine sebep oldular.”

Didem Rahvancı: “Emin K. etkin pişman olmam için aileme çok baskı yaptı. etkin pişman olmam yönünde ne tür baskı yapılırsa yapılsın, baskıyla tehditle kimse benim irademi fesada uğratamaz, Adnan Bey’e ve arkadaşlarıma asla iftira atmam.”

Zeynep Yalçın: Fırat D. sevgimizi kıskanan, psikolojisi bozuk bir insan. Camiamızdan menfaat bekliyordu. Fatih Altaylı’nın programında da Fırat D.: “Bu gruptan ticari, siyasi menfaat göremedim” dedi. Beni de ayrılmam konusunda ikna etmeye çalıştı.

Deniz Tanık: Beril K’ye mesaj atmışlar. Bana yazdığı mektupta, ‘Beni de onlardan gibi göstermeye çalışıyorlar’ diyor. Sonra ifadelerini görünce “bunlar ona söyletilmiş” diye düşündüm. Çünkü Beril K.’yı sosyal medyada paylaştılar. Kumpasçılar tarafından tehdit edildi.

Oğuzhan Sevinç: Sidal Y. tutuklanma korkusu ile iftira attı. Çünkü Özkan M. instagram hesabımdaki tüm kızlarla irtibata geçerek iftiracı olmaya zorladı. Hatta ablam ve kuzenime bile ulaşıp onları tehdit etmiş.

Sinem Tezyapar: Bizim tutuklanmamızın ardından 200 aile mağdur oldu. İçlerinden vefat edenler oldu. Noyan, Esma, Elif, Pelin, Serap, Elvan, Burak’ın ailelerinden vefat edenler oldu. Ailelerimize maddi/manevi linç yapıldı. Mağdur edildiler.

Sinem Tezyapar: Altuğ E. kardeşimle not gönderiliyor, ‘Sinem yönetici olarak gösterilecek, yıllarca çıkamayacak’ diyorlar. ‘Biz yaptık. Şimdi de Sinem sadece Adnan Oktar talimat verdi desin. Polis-savcı ile birlikte çalışıyoruz, Özkan M.’ler de ayrı çalışıyor’ diyorlar. Ömrüm boyunca tecrit edilsem de arkadaşlarıma iftira atmam.

Sinem Tezyapar: Hatice U.’yu tanımam. İsimlerimizi A’dan Z’ye sıralıyor. Koç Holding’de çalışıyordu, Özkan M.’nin sosyal medyada Koç’u da etiketleyerek onu karalaması nedeniyle işten atıldı. Sonra da tutuklanmamak için Özkan M.’nin yönlendirmesiyle herkese iftiralar attı.

Filiz Arık: Kız kardeşlerim Yıldız A. ve Muazzez A. aramızdan daha önce ayrılmışlardı. Biz tutuklandıktan 2-3 ay sonra aleyhimizde ifade verdiler. Yıldız A. cezaevine ziyaretime de geldi. Korktuğu belli oluyordu, bana: ‘Yıllarca cezaevinde kalacaksınız, paranız, kimseniz olmayacak‘ dedi. Belli ki Özkan M. ve ekibi tarafından korkutulmuş.

Mert Sucu: Bana da iftiracı olmam için baskı yapıldı. Fuat Selvi benimle görüşmeye geldi: “etkin pişman olursan polisler senden şikayetçi olmaz“ dedi.

Nilüfer Koç: Cezaevindeyken bize “Adnan Oktar‘ın lehine konuşan cezaevinden çıkamayacak“ dediler. Bizi sürekli tehdit ettiler. Tek hedefleri bizim iftiracı olmamızdı. Ben kimseye asla iftira atmam.

Emine Duygu Polat: Fuat Selvi benimle etkin pişman olmam için görüşmeye geldiğinde ona hiçbir suça şahit olmadığımı söyledim. Fuat Selvi bana: “Savcıyla görüştüm. Siz hayatınızı yazın, gerisini ben tamamlarım. Adnan Oktar ile de görüştüm, etkin pişman olanlara hakkını helal edeceğini söyledi” diyerek bize yalan söyledi. Fuat Selvi etkin pişman olanları bunları söyleyerek kandırdı demek ki.

Belgin Berber: Nilgün S.’nin annesi ve babası yok, ablası ve eniştesiyle yaşıyordu. Bizi çok severdi. Onlarla kalmak istemezdi. Çok neşeli, dans eden birisiydi. Nilgün S.: “Aile şefkatini sizde gördüm” derdi. Zor ve baskıyla iftiracı olduğu çok açık.

Yasemin Mert: “Herkesi tehdit eden Özkan M. beni de tehdit etti. Ailemi tehdit etti. Hakkımda beni karalayan sosyal medya paylaşımları yaptı. 35 tanesinin belgesi var. Bana “aklın hayalin almaz, seni mahvedeceğim” dedi durmadan.”

Yasemin Mert: “2017 Ekim’de Özkan M. arkadaş grubumuza operasyon yapılacağını söyledi ve kendisiyle birlikte Adnan Oktar ve arkadaşlarına iftira atıp kendimi kurtarmam gerektiğini söyledi. Beni tehdit etti. Bağırdı, çağırdı. O sırada iş yerindeydik. Tanıklarım var.”

Yasemin Mert: “Özkan M. beni takip ediyor. ‘’Sen beni tanıyorsun, sana eziyet etmeden durmamın imkansız olduğunu biliyorsun’’ diyor.  Anneme yönelik tehditkâr paylaşımlar yapıyor. Benden habersiz fotoğraflarımı çekip paylaşmış.”

Yasemin Mert: “Özkan M. ve Serpil E. ailemi aramış, tehdit etmiş ve korkutmuşlar. Benim iftiracı olmam için aileme baskı yapmışlar. Ablam ve kardeşim ziyaretime geldiğinde dehşet içindelerdi.”

Cemil Gültekin: Özkan M. Aileleri korkutuyor. Benim kardeşim açık görüşe geliyor bembeyaz, beti benzi atmış. Biz seni göremeyeceğiz 50-60 sene diye. Özkan M. Ailelerimize bizi asla göremeyeceklerini söylüyor, ailelerimizi korkutuyor.

Murat Yeşiltuna: Operasyondan önce Hanife A. bana, müşteki Özkan M. ve Uğur Ş.’nin kendisini aradığını, kendisi hakkında kötü şeyler söylediğimizi iddia ettiklerini söyledi. ‘Bende onlara pas vermedim’ dedi. Ama operasyondan sonra Hanife A. baskıya dayanamadı ve Uğur Ş. Ve Özkan M.‘nin tehditleriyle iftiracı oldu.

Tarık Koç: E. K. akrabam. Onu da baskıyla, tehditle korkuttular. Akrabamın bu operasyon başlamadan önce hiçbir sorunu ve şikayeti yoktu. Operasyondan hemen önce akrabamın fotoğrafı paylaşıldı, huzursuz edildi.

Yakup Balaman: Deniz Ş. bizi seven, yayınlara katılmak isteyen bir kişiydi. Figo’ya takmıştı. Ona ulaşamayınca, beni arıyordu. İftira çetesinin baskısına dayanamayarak yalan ifade vermiş.

Yakup Balaman: Murat D. Önce; ‘Kimsenin askerliğini yapmamak için ertelediğini görmedim’ derken, 1 hafta sonra ifadesini değiştirdi. Baskı ile yalan beyanda bulunduğu aşikâr.

Necati Koç: Fuat S. Diye bir avukat geldi benimle cezaevinde 4 saat konuştu. Çok ağır sorular sordu ve psikolojik telkinlerde bulundu. Hakimlerin gücünün olmadığını, Türk hukuk sisteminin kötü olduğunu söyledi. Avukat S. Adnan Oktar grubunu bitirmek isteyen birileri olduğunu ve sadece iftiracı olursak beraat edeceğimizi söyledi.

Necati Koç: Emin K. Babamı şikayetçi olması için kandırmış. Babam Nilüfer ablamı ziyarete gelip ‘ben çok pişmanım keşke Allah canımı alsaydı da şikayetçi olmasaydım’ diyor.

Necati Koç: Operasyon öncesi Ceylan Ö. K. Ve Emin K. Babamla konuşmuş, ‘çocuklarının mallarına el konulacak, her şeyi Emin K.’ya devret’ demişler. Ben o gün Emin ve Ceylan Ö. K.’nın operasyonu önceden bildiğini ve ayarladıklarını anlamış oldum.

Aydın Kasap: İftira atarsan en geç bir haftaya tahliye olursun dediler bana. Cinsel isnatları sordum ama hiçbiri gerçek değil dedim. Avukat, ‘bunlar hiç sorun değil, orada bir aile ortamı var, hemen müşteki ifadelerini değiştiririz’ dedi.

Daha yeni Daha eski