Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Adnan Oktar: Bana karşı zorla iftira attırıldı. Mesela Çağla Ç,, Beril K. bana mektuplar yazdı. Allah aşkıyla, sevgisiyle cezaevine mektuplar gönderdiler. Bana atılan iftiralar nedeniyle, iftira atan çocuklar çok vicdan azabı çekti, korkarak ifade verdiler.

Tarkan Yavaş: İşin doğrusu bu kızlar iyi insanlar. Ama olabilir her insan gibi idealleri var. Varlıklı insanlarla evlenmek, iyi bir hayat kurmak istiyorlar. Bunlara ulaşamayınca da kendi dünyalarında üzülüp kırılıyorlar, öfke, kin duyuyorlar, şikayetçi oluyorlar. Onları şikayetçi olmaya zorladılar. O zavallı insanları yaktılar. Biz kurtaracağız inşaAllah.

Eda Babuna: “Operasyonu yapan İngiliz derin devletinin amacı sevgiyi yok etmek, egoistliği teşvik etmek. Bu uğurda gencecik kızlar kullanıldı, MI6 onları kullandı. Bu şekilde aileler parçalandı, 12 arkadaşımızın ailesi vefat etti. Yüzlerce şirket, müşteri ve çalışan mağdur edildi. Biz diyoruz ki bu oyunu birlikte bozalım.”

Yasemin Kiriş: Piraye Y., Beyza Bahar B., Pervin B., Aslı B., Hande Nur Ü. hepsi de cezaevine atılmakla tehdit edilip korkutuldular. Bu korkuyla iftiracı olup Sn. Adnan Oktar aleyhinde gerçek dışı beyanatlar verdiler.

Yasemin Kiriş: Sosyal medyada hakkımda kendini bilmez bir üslupla konuşanlar için avukata vekalet vermiştim. Pervin B.’de avukattı ve ‘Ben yardımcı olurum’ demişti. İftira çetesi tarafından mesleğini kaybetmekle tehdit edilince iftira atmış.

Yasemin Kiriş: Bahar B. Özkan M. tarafından tehditle iftira atmaya zorlanmış. Bu iftiralar karanlık, hasta bir ruhun senaryoları. Çirkin iftiraların aksine hiçbir şekilde şiddet, baskı, zora ve tacize maruz kalmadım.

Meltem Daban: Beril K. ve Çağla Ç. cezaevinde 6 ay boyunca Adnan Bey’e sevgi mektupları yazmışlardı. Mektuplarından cezaevinden çıktıktan sonra Adnan Bey’i görme hayallerinden bahsediyorlar. Şiddet görmüş olsalar neden Adnan Bey’i sonraki yıllarda da görmeyi hayal etsinler?

Kartal İş: Ayça P.’nin çok şiddetli alerji rahatsızlığı var. Bir gün çok kötü alerji krizine girdi. Ben taşıdım, ambulansı yoldan ben çevirdim. Ayça P’nin hayatını kurtaranlardan biri bendim. Çok sevdiğim bir arkadaşımdır. Korkudan böyle ifade verdiğini düşünüyorum.

Kartal İş: P. Y. ve A. İ. S. aynı zamanlarda, Mali Şube’ye giderek ifade vermişler. Böyle bir gizli dosyanın Mali Şube’de olduğunu bilmelerine imkân yok. Bu, yönlendirildiklerinin açık göstergesidir.

Sedat Altan: Neden baskıyla müşteki yapılan kızların delilsiz ifadelerine itibar ediliyor da buradaki pırıl pırıl bayan arkadaşlarımızın delil sundukları ifadelerine itibar edilmiyor?

Deniz Tanık: Beril K. çok neşeli, hayat dolu biriydi. O hali hoşuma giderdi. İtirafçı olduktan sonraki halini gördüm, mahvolmuş. Bana iki tane mektup gönderdi, yaşadığı zorlukları anlatmış çok detaylı. İçim parçalandı onun için.

Deniz Tanık: Tülay’ı uzun yıllardır hiç görmedim. Yıllardır bizimle ilgili hiçbir şey söylememiş. 2018 yılında birdenbire gelip şikayetçi oluyor. Dostlukta, sevgide zorlama olmaz. İsteyen görüşür, istemeyen görüşmez. Arkadaşlık böyledir.

Oğuzhan Sevinç: Funda Y. şikâyetçi olduktan sonra, 2 kez cezaevine ziyarete geldi, mektup yazdı. ‘Senden hiç kötülük görmedim’ diyor. Özkan M. ve Uğur Ş.’nin baskılarıyla zorla ifade verdiği ortada.

Halil Müftüoğlu: 35 yıldır bu camianın içindeyim. Asla tek bir kişi bile hakkımda şikayette bulunmuş değil. Savunmasız, 18-19 yaşındaki bayanların ifadelerine nasıl sonradan sözde taciz, tecavüz ekleniyor? Savcının asıl bunu araştırması gerekiyor.

Mert Sucu: Ebru A.: “Bilgisayarımı Özkan M.‘ye verdim“ diyor. Hanife A.: “Belgemi Özkan M.‘ye verdim“ diyor. Bu nasıl olur?! Bunları yapabilmesi için Özkan M.‘ye emniyetin yetki vermesi gerek.

Noyan Orcan: Özkan M.’nin vaadiyle gizli tanık olarak ifade verdiklerini zanneden müşteki kızlar hem arkadaşlarımıza taciz iftirası atıyorlar hem de onları cezaevinde ziyarete gidiyorlar, onlara sevgi ve özlem dolu mektuplar yazıyorlar. Bu müştekilerin CİMER başvurularında isimleri mevcut. Fakat isimlerinin gizli kalacağına güvenerek bu iftiraları attılar.

Mustafa Çalıkoğlu: Bilge T. Kasım’daki ifadesinde Özkan M.’nin kendisine: ‘Taraf olmayan bertaraf olur, tarafını seç, bu sana son uyarım.’ dediğini belirtmiş. Bu tehdit üzerine şikayetçi oluyor korkudan.

Murat Yeşiltuna: Kızlar önce husumetli Özkan M.’ye ifade veriyor. Flaşbellek ile Özkan ifadeleri emniyete veriyor.

Yasin Kaya: Hakkımda 4 ay sonra cinsel isnat geliyor. Hande Nur Ü., Bahar K. ve Deniz Ş. ilk ifadelerinde benden bahsetmiyorlar. Sonra ifadelerine beni de ekliyor. Bu kişilerin HTS’sine bakılsa, Özkan M. ve Uğur Ş. İle konuştukları görülür. Çünkü önce beni atlıyorlar, Özkan M. ve Uğur Ş.’nin tehditlerinden sonra ekliyorlar.

Oktar Babuna: Kumpas çetesi üyeleri iftiracı kızları, ‘yıllarca ceza alacaksın, ailenin de mallarına el koyacağız’ diye korkuttular.

Ahmet Bürke: Ablama şunu vadediyorlar: ‘sen müşteki ol biz Ahmet’i çıkaracağız’ diyorlar. ‘Ahmet suçsuz, biz çıkaracağız. Ama gel müşteki ol’ diyorlar. Bunu vadedenler de mafyavari insanlar. Tehdit ediyorlar, korkutuyorlar. Ablam tek yaşıyor. İnsanları bu şekilde korkuyla sahte müşteki yapıyorlar.

Daha yeni Daha eski