Adnan Oktar’ın arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Aylin Kocaman: “Ebru A.’nın çirkin iddialarını asla kabul etmiyorum. İftira, fikirle mücadele edemeyenlerin başvurduğu en ilkel yoldur. Ebru A. aramızdayken bile gizli gizli Özkan M. ile irtibattaydı. Çok kez benim bilgisayarıma bakıp bilgi alamaya çalıştığını gördüm.”

Aylin Kocaman: “Sn. Adnan Oktar’ın İngiliz derin devletini deşifre ettiği 3. kitabı da hazırdı. O kitapta İngiliz derin devletinin homoseksüel ve pedofilleri kullanarak İslam’ı bozmaya çalıştıkları anlatıldı. Biz İngiliz derin devletini deşifre etmeye başladıktan sonra Ed Husain aramızdaki bir kadını devşirdi. Özkan M. de kirli işlerini yaptırdığı bir piyon. Ed Husain 15 Temmuz darbesinin organizasyonunu yapan kişidir.”

Aylin Kocaman: “Ben hiç evlenmedim. Fatih Kocaman adlı kişiyle uzaktan yakından alakam yok, uydurmuşlar. ‘Kocaman’ aile ismimdir. Özkan M.’nin hazırladığı evlilik listesi Hatice U., Emre K. ve Altuğ E.’ye verilmiş. Hepsi ifadelerinde bu listedeki gibi aynı sıralama ile yazmışlar. Böyle bir durumu tespit etek, savının 30 saniyesini alır. Ama savcı, hukuki değeri varmış gibi bu ifadeleri dava dosyasına eklemiş. Bu çok vahim!”

Ayşe Koç: “Ayça P. cezaevine girince çok korktu. Özkan M. Ayça P.’ye cezaevinden yıllarca çıkamayacağına dair mektup gönderince Ayça P. şoka girdi. Hemen iftira atıp cezaevinden çıktı.

Eda Babuna: “Beril K. çok şiddetli şekilde korkmuş. Genç bir hanım hücre hapsine alınıyor, baskı yapılıyor. Korkunca da akla, mantığa aykırı, delili olmayan soyut ifadelerde bulunmuş. Beril’in ifadesinin Özkan M. zihninin ürünü olduğu çok açık.”

Eda Babuna: “Muazzez A. iğrenç iftiraları nasıl ağzına almış, inanamıyorum. Baskı altına alınmış, mallarına el konulmuş, ağır hastalıkları vardı. Bu kirli üslup Özkan M. üslubu, Muazzez A’nın değil. Söylemeye mecbur bırakılmış.”

Eda Babuna: “Özkan M.’yi tanımıyorum. Özkan M. emniyette ifade odasının önünde karşıma çıktı, “hapishaneden çıkamayacaksın” dedi bana. Polisler de müdahale etmedi. Şikayetçi oldum, Polisler de “yapabileceğimiz bir şey yok” dediler.”

Aslı Efeoğlu: “Bahar B’nin annesi kolon kanseri olmuştu. Adnan Bey ve bütün arkadaşlarımız annesiyle ilgilenmişlerdi. Bu iftiraları atması hiç vicdani değil. Herkesi tehdit eden Özkan M. Bahar B.’yi de tehdit etti ve zorla iftiracı yaptı.”

Kübra Yıldırım: Elif B. Özkan M. tarafından korkutulduğu için iftira atmış. Acıyorum kendisine. Cezaevinde kalmaktan çok korkuyordu. İftira atmasaydı bizim gibi 17 ay cezaevinde kalacaktı. İftira atarak cezaevine girmedi.

Zeynep Yalçın: İngiliz Derin Devleti kumpası planlıyor. İftira çetesini organize ediyor. Özkan M. gibi kişileri de üzerimize salmak için kullanıyor.

Hakim: İngiliz Derin Devleti bu çeteye mi kaldı?

Zeynep Yalçın: Dünya’da savaşların olması içinde bir neden yok. İngiliz Derin Devleti amaçlarına ulaşmak için her ülkede her insanı kullanabiliyor.

Bora Yıldız: Özkan M.: ‘ben dolandırıcıyım’ diyor, dışarıda. Onu bırakıyorlar. Ben ‘yapmadım’ diyorum, delil sunuyorum, içerideyim. Ben tırnağım ile kazıyarak geldim.

Serap Akıncıoğlu: Özkan M. tarafından benim adımla sosyal medyadan çok paylaşım yapıldı, Özkan M. whatsapp üzerinden tehdit etti. Onunla ilgili uzaklaştırma kararı alındı. Bunların hepsi belgeli ve mahkemeye bunları sundum.

Sedat Altan: Bilge T. Özkan M. tarafından iftiraya zorlanmıştır. ‘Turnikedeki avukat’ diye İstanbul Barosunu etiketleyerek Bilge T.’yi paylaştılar. Bilge T. tecavüz davalarını ücretsiz takip eden bir kişidir. Kendisi güya bir melanete uğruyor ama takip etmiyor, olur mu?

Deniz Tanık: Özkan M. beni tanımaz, bilmez. ‘geldiğinde hiçbir malı yok’ diyor. O dönemde 19 yaşındayım. ‘sonradan mal sahibi oldu.’ diyor. Şu an 52 yaşındayım hakim bey, bırakın da bir birikimim olsun.

Korkut Yasa: Bilge T. önce bize iftira atmaya yanaşmıyor. Özkan M. onu kedileaks’te paylaştıktan sonra korkup bu ifadeleri veriyor.

Korkut Yasa: Güya ’Adnan Oktar’a isyan haşa Allah’a isyan’ mantığı olduğu iddia edilmiş. Biz böyle bir şeye nasıl inanıp kabul ederiz? Bütün peygamberlerden üstün bir insan anlamına gelir bu. Bunlar Özkan M.’nin iftiraları.

Oğuzhan Sevinç: Özkan M. ‘dolandırıcıyım’ diyor, müşteki Uğur Ş. ‘tecavüzcüyüm’ diyor, diğer müşteki 1999’da sözde örgüt imamı diye hapis yatan Fırat D. suç işlediklerini iddia etmelerine rağmen dışarıdalar.

Oğuzhan Sevinç: Tutuklanmakla korkutularak Özkan M. tarafından iftira attırıldı. 29.06.2018’de onunla konuşmam var. Lütfen dosyaya ekleyin çünkü konuşmalarımız beni aklıyor. Mağdur olan benim. Adli tıp raporları da beni doğruluyor ama tutukluyuz.

Halil Müftüoğlu: Özkan M. dolandırıcılıkları soruşturma kapsamına girmesin diye ve FETÖ irtibatı ortaya çıkacağından 2017 sonunda bizden ayrıldı. Yasemin Mert anlatacaktır. FETÖ ile irtibatta olduğunu fark ettik, 1 ay daha gecikseydi, tablo çok farklı olacaktı.

Ebru Fişek: İnternet terörü yapan asıl Özkan M.’dir. Sosyal medya hesabından: `Koç Üniversitesi’ni patlatacağız` paylaşımı yaptı. Bunun üzerine Serpil E. makamını, mallarını kaybetmekten ve cezaevine girip çıkamamaktan korktuğu için iftiracı oldu.

Mert Sucu: Sadece ismen tanıyorum. İftira dolu ifadesinde ismim virgül arasında geçiyor.  Müşteki kızların hepsi şikayet için karakola ya da ilçe emniyete gitmiyorlar, Mali Şube’ye gidiyorlar. Dosyanın Mali Şube’de olduğunu bilen Özkan M. ile bağlantıda oldukları ve yönlendirildikleri anlaşılıyor.

Hakan Kurtul: Neval A. bizim eve geldikten hemen sonra ben yayına gitmek için çıktım. Bu olaylar yaşanmadı. ‘Tecavüze uğradım’ diyor, ama ortamı terk etmiyor, orada huzurlu şekilde duş alıyor. Sonra eve gidiyor. Bu hayatın olağan akışına aykırı. Anlaşılıyor ki bu kişi de Özkan M. tarafından müşteki konumuna getirilmiştir.”

Hakan Kurtul: Özkan M. ve Uğur Ş.’nin yakın akraba ve dostları yıllarca aramızda bulunmuşlar. Hiçbiri sözde cinsel sömürüden bahsetmiyorlar.

Noyan Orcan: Özkan M.’nin güya Sn. Adnan Oktar, Tarkan, Noyan tarafından yönlendirildiğine yönelik iftiraları bize dava açılması için yeterli görülürken, Özkan M.: ‘ben yaptım’ dediği halde neden bu davada sanık olarak yer almıyor?!

Noyan Orcan: Aramızda uzun yıllar kalan Özkan M. Ve Uğur Ş. ifadelerinde bize attıkları iftiraları kendilerinin yaptıklarını beyan ediyorlar. Özkan M. ve Uğur Ş.’nin isimlerinin bu davada müşteki olarak değil, olsa olsa etkin pişman olarak geçmesi gerek. Sonradan konumları değiştirilmiş.

Alev Babuna: Serpil E. Koç Üniversitesi’nde dekan yardımcısıydı. Tehditle müşteki devşiren Özkan M., Serpil E.‘nin Koç Üniversitesi’ndeki tüm arkadaşlarını etiketleyerek: “Yakında Koç Üniversitesi Patlayacak“ şeklinde paylaşım yaptı. Serpil korktu, bizden ayrıldı. Özkan M. ve diğer husumetlilerle birlikte hareket ederek bize iftira attı.

Alev Babuna: Ebru A.‘nın bize husumeti var. Ebru A. bizden ayrıldıktan sonra bilgisayarını bize iftiralar atılmasını organize eden Özkan M.‘ye veriyor. Özkan M. ile birlikte hareket ettikleri anlaşılıyor.

Alev Babuna: İddia edildiği gibi bir para kasası yoktur. Sırf Özkan M.’nin iftirası ile sözde para kasasını bulmak için her yer kazıldı. Böyle bir şey olmadığı için hiçbir şey bulunamadı tabii ki. 1999’da dönemin Organize Şube Müdürü Adil Serdar Saçan da sözde para kasasını sormuştu. 1999’da MASAK raporlarıyla aklanmıştık. Şimdi de aklanacağız inşaAllah.”

Aslınur Alçakakan: Özkan M. ve ekibinin baskılarıyla müşteki olan kızlar, daha genç olan bayanlar için kız kardeşler, diğer bayanlar için bacılar diyerek güya bir sınıflandırma olduğunu iddia etmişler.  Benim için bu konuda herhangi bir beyan yok, mağdur gösterilmişim. Halbuki Adnan Ney ve arkadaşlarımla ilgili hiçbir mağduriyet yaşamadım. Asıl Özkan M. çetesinin mağduruyum.

Yeliz Sucu: Biz henüz ne suçumuzun olduğunu gizlilik kararından dolayı bilemezken husumetli müşteki Özkan M. sosyal medya hesaplarından adım adım tüm gizli dava dosyasını, bizlere ileride yapılacak eylemleri, tüm süreçleri ve bilgileri paylaştı. Bu hesapların Özkan M.’nin hesapları olduğu doğrulandı.

Yasemin Mert: “Talimatla iş yaptığımız iddiası külliyen yalan. Özkan M.’nin yalanları bunlar. Şirketimi kendi isteğimle kurdum. Kimseden talimat almadım. Kira sözleşmeme, kamera kayıtlarına ve yazışmalarıma bakılabilir.”

Turgut Demirhan: Özkan M. ‘Ben her suçu işlerdim’ diyor. Ama ilginçtir, Özkan M.’nin, Uğur Ş.’nin ismini kimse saymıyor. Bu kişiler bizim ortamlarımızın hepsinde vardı. Listeyi onlar yaptığı için kimse onları saymıyor. Biz suç işlemedik ama bizim isimlerimizi yazıyorlar.

Daha yeni Daha eski