Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Adnan Oktar: PKK Devleti’nin kurulacağını yıllar öncesinden söyleyerek uyardım. ‘PYD, PKK ile aynıdır, terör örgütüdür’ dedim. Buna rağmen ben bunları söylerken bazı Bakan’lar ‘yok değil’ dediler.

Adnan Oktar: Yerli ve Milli bir insanım, Milliyetçi bir insanım. Devlete, sizin bildiğiniz ve bilmediğiniz çok hizmet verdim. Arkadaşlarımızın MİT görevlileriyle de görüşmeleri oldu.

Adnan Oktar: Niye böyle bir talimat vereyim. Güneydoğu’da şehit olmuş arkadaşlarım var. Devlet, Bayrak kutsal benim için. Turan’ı destekliyorum, nasıl askerliği desteklemem.

Adnan Oktar: Türkiye’den İslam’ı kazımak istiyorlar. Beni yok etmeyi düşünüyorlar. Türkiye’yi Hristiyanlıkla kaplamayı düşünüyorlar. Bu oyunun en güçlü şekilde karşısında durduğum için iftira atıyorlar.

Adnan Oktar: Kitaplarım var, hükümeti övdüm, internet sitem var. Her zaman Devletin emrinde oldu. Tayyip Bey, Dünürü Sadık Bey gidip gelirdi. Çok hizmet verdim devletime.

Gökalp Barlan: “PKK’nın dindiz, leninist olduğuna dair kitap çıkarıyoruz, komünistlikle ilgili kitaplarımız var. İngiliz Derin Devletini deşifre ettik. İslam’ın güzelliklerini anlatıyoruz. Bunların hepsi devlete ve millete fayda.”

Hüma Babuna: ABD dışında ne İngiltere’ye ne de Güney Amerika ülkelerinine gitmedim. ABD’nin 5 eyaletini gezdik. Houston’da 30 kiliseye Harun Yahya kitaplarını hediye ettik. “Bizi ziyaret eden ilk Müslümanlarsınız” dediler. Bütün bu faaliyetleri Allah benden razı olsun diye yapıyorum, nüfuz veya menfaat için değil.”

Hüma Babuna: “İngiliz ajanı Ed Husain ile ilgili uyarıda bulunmak için birkaç yıl önce MİT mensuplarıyla ve emniyet müdürü ile görüştük. ‘Ed Husain ile Türkiye’yi karıştırmaya çalışıyorlar. Teknik takibe alırsanız karşınıza dev bir örgüt çıkacak’ dedik, ilgilendiler.”

Hüma Babuna: “Lobi faaliyeti yok. 15 Temmuz öncesi de sonrası da her zaman hükümeti destekledik. Darbe karşıtı olduk. Bizim bu milli yapımıza herkes güveniyordu. Örneğin; MİT müsteşarı Emre Bey, üzerimizi aratmadan görüşmüştü. Tüm Türkiye bizim bir örgüt olmadığımızı, suç işlemediğimi biliyor!”

Aylin Kocaman: “Sn. Adnan Oktar her zaman Sn. Erdoğan’a ve hükümete destek olunmasını söyledi. Ben de köşe yazarıyım, 200 bin takipçim var. Ben de yazılarımda Sn. Erdoğan’a ve hükümetimize destek olunması gerektiğini yazıyordum.”

Aylin Kocaman: “15 Temmuz’la ilgili Adnan Bey’in hükümeti ve devletimizi destekleyen yüzlerce makalesi uluslararası basında çıktı ve bu yazılar hükümetimiz, devletimiz lehine müthiş bir fayda verdi.”

Aylin Kocaman: “Makalelerimin yayınlandığı dünya çapında ünlü gazetelerden bazıları Sn. Erdoğan ve hükümetimiz karşıtı makaleler yazmamı teklif edince o gazetelerle çalışmayı bıraktım.”

Aslıhan Hantal: “Ülkemiz, hükümetimiz lehine yaptığımız görüşmeler lobi faaliyeti gibi gösteriliyor. Biz hükümetin fikri zeminini oluşturan ve güçlü kılan bir arkadaş grubuyuz.”

Bora Yıldız: Bir insan A9 TV’yi izlerse, PKK’nın Komünizm Darwinizm’in geçersizliğini anlatan belgeseller görecektir. İman hakikatleri, Kuran mucizeleri, peygamberimizin güzel ahlakı gibi birçok faydalı yayın yapılıyor bizim kanalımızda.

Altuğ Berker: 12 yıl kadar vakıf başkanlığı yaptım. Bu nedenle devletin birçok kurumuyla, hükümet görevlileriyle görüştüm. Sivil toplum örgütü olarak çalışma yaptık. Eğer bir lobi faaliyeti varsa, Devlet lehine lobi faaliyeti yaptık.

Deniz Tanık: Cezayir hükümetinin mültecilere zulmettiğine dair bir haber yayıldı. Ben iş adamı tanıdığıma sordum, ‘böyle bir şey var mı? Eğer doğruysa biz sosyal medyada duyururuz, Adnan Bey yayınlarda anlatır. Bu zulmün durdurulması için çaba gösteririz’ dedim.

Sinem Tezyapar: Hahamların ismi sayılmış, toplu geldiler denilmiş. Bu tamamen bir kurgu. Toplu halde gelmediler. Ben bunları çizelge olarak sundum. Hepsi farklı zamanlarda gelmişler. Buna rağmen fezlekede ‘doğrulayan belgelere ulaşılmıştır’ denilmiş. Bu çok büyük bir hata. C. Ö.’ün yalanları dinlenince 1-2 gün kalan insanlar 1-2 yıl kalmış gibi gösterilmiş. Külliyen yalan.

Sinem Tezyapar: İran ve Pakistan gibi ülkelerle yapılan görüşmeler, İslam Birliği kapsamında Sünni/Şii kardeşliğini tesis etme ve akan kanın durdurulması için yapıldı.

Sinem Tezyapar: İddianamede New York’taki Times Square’e ilan vermek bile suç gibi anlatılmış. Bu ilanlar Allah’ı hatırlatan ilanlar. Herkese Allah sevgisini hatırlatılıyor. Bunun suç gibi sunulmasına şaşırıyorum.

Sinem Tezyapar: Yaratılış Atlası kitabı dünya basınında müthiş yankı uyardı. Bütün yabancı başın Adnan Oktar’a ulaşmaya çalıştı. Ben İngilizce yayınları sosyal medyadan paylaştığım için önce bana ulaşıyorlar. Sonra biri benim üzerimden haber yapınca, herkes beni bir ulaşma kanalı olarak gördü. Basın toplantıları döneminde de herkesi tek tek aradım, davet ettim.

Daha yeni Daha eski