Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Adnan Oktar: Hayır, benim ayrılan arkadaşlarım nur gibi Müslümanlardır. Müştekileri de itirafçıları da çok seviyorum. İngiliz Derin Devleti böl, parçala mantığıyla yapıyor. Ben onları her zaman korur, kollarım, cennette buluşacağız.

Aslıhan Hantal: “Bizim Akit TV ile bir alıp veremediğimiz yok. Sonradan aralarına homoseksüel eğilimi olduğu iddia edilen kişiler katıldığını duyduk. Biz de Akit TV’ye zarar gelmesin, Müslümanlar üzülmesin diye nasihat ettik.”

Deniz Tanık: Ayrılanlara yönelik karalama yapmadım, şahit de olmadım. Görüşmeyen birisine niye kötü söz söyleyeyim? Kazanmaya çalışırım.

Alkas Çakmak: Ali İhsan Karahasanoğlu köşe yazısında soruyor: ‘Nerede şantaj kasetleri?’ Bugüne kadar soramadık bende soruyorum. Nerede gerçekten bu kasetler?

Halil Müftüoğlu: İfadeleri tamamıyla gerçek dışıdır. Benim hakkımda hakaret ya da karalamaya yönelik tek bir şikayet/hüküm söz konusu değil. 1999’da da aynı iftiralar atılmıştı, hepsi çökmüştü.

Halil Müftüoğlu: Özkan M.’ye hiçbir karalamada bulunmadım. Asıl ben karalama mağduruyum. Operasyondan önce Özkan M. kendi sosyal medya hesabından fotoğrafımı, ismimi yayınlayarak hakaret etmişti.

Daha yeni Daha eski