Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Gökalp Barlan: “Beril K. ile Çağla Ç. ilk ifadelerinde sözde cinsel saldırılardan hiç bahsetmiyorlar. 6 ay birlikte aynı koğuşta kalıyorlar. İftira çetesinin baskıları sonucu verdikleri ikinci ifadelerinde ise sözde esir kızlardan bahsediyorlar. Ama bahsettikleri bayanların hiçbiri ‘esirim’ demiyor. 15 aydır tutuklu olmalarına rağmen onlar gibi iftira atmıyorlar.”

Gökalp Barlan: “Çağla Ç.’nin ifadeleri çelişkilerle dolu. Çağla Ç. ifadesinde “herkes saygılıydı” diyor. Madem güya zorla tutuluyor, polisi gördüğünde hiçbir şey söylemiyor. 6 ay hapishanede kalıyor, hiçbir şey söylemiyor. Hatta arkadaşlarına mektup yazıyor. Ama sonra iftira çetesinin baskıları sonucu bize iftira atarak etkin pişmanlıktan yararlanıyor.”

Gökalp Barlan: “Beril K. her gün A9 TV’de canlı yayınlara çıkıyordu, madem sözde esir hayatı yaşıyordu, yayınlarda 1 kez bile ‘beni kurtarın’ dese, polis hemen gelirdi. Yıllarda aramızda çok mutlu yaşadı. Beril K. iftira çetesinin baskılarına ve cezaevi koşullarına dayanamadığı için gerçek dışı beyanlar verdi.”

Esra Saraçoğlu: “Beril K. Özkan M.’nin baskılarına dayanamayarak iftiracı oldu. Bu iftiraları asla kabul etmiyorum. Bizim ortamımız çok nezihtir, birbirimize sesimizi dahi yükseltmeyiz.”

Esra Saraçoğlu: “Ayça P. iftiracı olmadan önce bana sevgi mektubu yollamıştı. Gözlerimi ve bakışlarımı çok beğendiğini söylüyordu. Cezaevi şartlarına dayanamayarak iftiracı olduktan sonra, sevgi dolu bakabilmek için güya baskı gördüğümüze dair iftira atmış. Sevgi baskı ile oluşmaz.”

Ayşe Koç: “Adnan Bey’in yanında hiçbir zaman zorla tutulmadım. Çok sevdiğim için kendi isteğimle yanında kalıyorum. Bulunduğum yer de gizli saklı bir yer değil. Stüdyodayız. Babam da gelirdi. Hatta beraber fotoğrafımız da var.

Ayşe Koç: “Beril K. sosyal medya paylaşımlarında cep telefonu ile AVM’de video çekiyor. Cep telefonu olan bir insan zorla tutuluyor olabilir mi? Ayrıca Beril K.’nin annesi ve teyzesi de sık sık Adnan Bey’i görmeye gelirdi. Beril K. çok naif bir kız olduğu için cezaevi şartlarına dayanamadı. Dışarı çıkabilmek için bu iftiraları attı.

Görkem Erdoğan: “Beril K. cast ajansından gelen ücretli bir modeldi. Modern dansçıydı kimse kendisinden dans etmesini istemedi. Beril K. kendisi isteyerek dans ederdi. Kimse peşinden de koşmadı. Beril K. Adnan Bey’i çok sevdiği için yanımızda kalmaya karar verdi.”

Tülay Kumaşçı: Sayın Adnan Oktar’ın sevgi anlatımından çok etkilendim. 1989 yılında kendisiyle görüşme kararı aldıktan sonra ondan hiç ayrılmadım, çok güzel bir hayat yaşadım, sevgi dolu.”

Didem Rahvancı: “Ailesiyle birlikte Beril K’nın doğum gününü kutlamıştık. Annesi: Bu kadar mutlu olduğuna daha önce hiç şahit olmadım” dedi. Beril K. bizim aramızda çok mutluydu. Bizim aramızda çok saygı görüyordu.”

Didem Rahvancı: “Beril K.’nın telefonu elinin altındaydı, sürekli konuşuyordu, tüm dövmelerini kendi tasarladı, dövmeciyle görüştü, yaptırdı. Beril K. her zaman dışarıda da çıkıyordu, annesine kalmaya giderdi. Böyle sözde zorla tutulma olur mu?”

Deniz Tanık: Altuğ E. ve Beril K. 6-7 ay hapiste çok zor bir ortamda tutuldu. Asıl iradenin fesada uğratılması Altuğ E. ve  Beril K. için geçerlidir.

Halil Müftüoğlu: Zorla tutulan hiç kimse yok. Olsaydı operasyon anında en az 1 kişinin çıkması gerekirdi. Böyle bir şey olmadı.

Sinem Tezyapar: Ayca P. sosyal medyayı çok aktif kullanıyor. Telefonu, arabası var. İstese giderdi. Ablası gitti ve ablasına hiçbir şey olmadığını biliyor. Ayça 30 yıl boyunca bizimle kalmayı kendi istedi.

Alev Babuna: Yıllarca aramızda olup bizden ayrılan çok kişi oldu. Kim mağdur oldu, çaresiz kaldı? Tek bir kişi bile yok. Mesela Acun Ilıcalı, Pınar Tezcan çaresiz mi kaldı!?

Tarık Koç: İddia edilen şeyler olsaydı girilen yüzlerce evde zincirli bayanlar, tecavüze uğramış, ‘bizi kurtarın’ diye bağıran bayanlar, bir sürü biyolojik delil bulunmaz mıydı? Ben size soruyorum.

Mehmet Murat Atmaca: Bir müşteki sözde kaçışını ‘eşyalarımı topladım taksi çağırdım gittim’ diye anlatıyor. Böyle mi olur kaçma? Demek ki isteyen gidebiliyor.

Erdem Ertüzün: Abim Emre E. silahla tehdit edildiğini söylüyor. Kesinlikle doğru değil. Ağabeyim 12 yıl boyunca bizim grubumuzun içindeydi. Anlattığı hayali şeyler varsa neden 12 yıl içimizde bulundu?

Daha yeni Daha eski