Adnan Oktar’ın ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Yasemin Kiriş: Hepimiz özgür insanlarız. Aramızda kurallar yoktur. Herkes nasıl istiyorsa öyle yaşıyor. Biz zaten kurallara gelemeyiz. Anayasadaki kurallardan başka kural tanımayız.

Didem Rahvancı: “Beril K.’nın telefonu elinin altındaydı, sürekli konuşuyordu, tüm dövmelerini kendi tasarladı, dövmeciyle görüştü, yaptırdı. Beril K. her zaman dışarıda da çıkıyordu, annesine kalmaya giderdi. Böyle sözde zorla tutulma olur mu?”

Zeynep Yalçın: ‘Dışarıya çıkamayan kızlar’ diye bir şey duymadım. Üniversite okudum, master yaptım, doktora kazandım. İstediğim gibi dışarı çıkıyordum.

Burcu Çekmece: 30 senedir Sn. Adnan Oktar’ın arkadaşıyım. Bu süre boyunca suça dair en küçük bir eylem ya da konuşmaya şahit olmadım. Üniversite eğitimimi de başarıyla tamamladım. Güya eğitim hakkının engellenmesi kesinlikle doğru değildir.

Ayşe Koç: “Beril K. sosyal medya paylaşımlarında cep telefonu ile AVM’de video çekiyor. Cep telefonu olan bir insan zorla tutuluyor olabilir mi? Ayrıca Beril K.’nin annesi ve teyzesi de sık sık Adnan Bey’i görmeye gelirdi. Beril K. çok naif bir kız olduğu için cezaevi şartlarına dayanamadı. Dışarı çıkabilmek için bu iftiraları attı.

Daha yeni Daha eski