Adnan Oktar’ın ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Adnan Oktar: 10 yaşındaki kızı alıp öpeceğim, kim inanır buna? Kim inanır böyle zırvalara? Cinnet geçirsem 10 yaşında kız çocuğunu kucağıma almam. Bu çocuk da beni çok sever, ben de onu çok severim. Annesi dedi ki ‘yalnız gelmek istiyor yanına’, annesine ‘yanında dur’ dedim. Bak yıllar sonra iftira attılar.

Adnan Oktar: Ben henüz 10-12 yaşındaki kızı niye kucağıma alayım? Kadına ihtiyacım varsa kadın bulurum, neden böyle bir şey yapayım? Annesi kızının benimle yalnız görüşmek istediğini söyledi. Bana oyun oynayacaklarını anladığım için o kızla yalnız görüşmedim. Ondan dolayı annesine yanında durmasını söyledim. Tahmin ettiğim gibi. Yıllar sonra iftira atılıyor böyle.

Görkem Erdoğan: ” Adnan Bey Serra ile asla yalnız görüşmedi. Serra, A9 TV stüdyosuna ilk defa annesi ile geldi. Bulunduğu ortamlar kalabalık ortamlardı. Serra’nın annesi fotoğraf çekmemizi rica etti. Ben de fotoğraflarını çektim. Yıllar sonra fotoğraftan annesinin olduğu kısmı kesip bize iftira attılar.”

Didem Rahvancı: “Sözde yaşı küçük kız konusu çok büyük bir iftira. Ben 25 yıldır Adnan Bey’in yanında yaşı küçük hiç kimseyi görmedim. Adnan bey, yaşı küçük kız çocuklarıyla görüşmeme konusunda çok çok titizdir.”

Bora Yıldız: Adnan Bey 18 yaşın altında bir kadını hiçbir şekilde stüdyoya sokmaz. Bende imtina ederim, baş başa kalmam. Adnan Bey hakkında daha önce kokain kumpası gibi pek çok tuzak kurulmuş bir insan. Kendisiyle sürekli tanışmak isteyen yüzlerce insan var. Dikkatli davranmak zorundasınız.

Sibel Yılmaztürk: A9 TV stüdyosuna reşit olmayan biri giremiyor. Kural gibi düşünün yani, giremez. Annesi babasının muvafakatı varsa ve onlarla birlikte olabilir ancak.

Halil Müftüoğlu: Serra iftirasının temelinde aile içi velayet davası vardır. Babası İranlı. Serra’nın velayeti anneye veriliyor. 2014’te annesiyle anlaşmazlıkları başlayınca, babası velayeti alabilmek için Serra’ya o iğrenç senaryoyu telkin ediyor. Mahkeme önünde çocuğa iftira attırıyor. Serra 2017’deki konuşmasında: “zaten hocamızdan korkmam ben, ondan hiç zarar görmedim, onunla hiç yalnız kalmadım. 18 yaşına kadar kalmayacağımı biliyorum.” diyor.

Daha yeni Daha eski