Adnan Oktar’ın ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Hüma Babuna: Biz uzun süredir Sn. Erdoğan’ı destekliyoruz. Belki bir oyumuzun önemi yok ama yaptığımız çalışmalarla sayın Erdoğan’a en az 1-1,5 milyon oy kazandırdık. Biz Süleyman Soylu’yu ziyaret ederek oy kaybetmemeleri için tavsiyelerde bulunduk. Yalçın Akdoğan ikinci toplantıda dediklerimizi not aldı, ondan sonra oy kazandılar.

Damla Pamir: Oy kullanmakla alakalı hiçbir zaman talimat almadım. 20 yıldır ağır romatizma hastasıyım. Ağır ilaçlar kullanıyorum. Hastalığım sebebiyle oy kullanmaya gidemediğim zamanlar oldu. Bunu Adnan Bey’e bağlamak çok büyük vicdansızlık.

Gülşah Güçyetmez: Hastalığım yüzünden oy kullanamadım diye Adnan Bey’e iftira atmaları çok büyük vicdansızlık. Kışa denk gelmişti ve çok hastaydım, evden dışarı çıkamamıştım. Bunun dışında her zaman oyumu kullandım. Her zaman Sn. Cumhurbaşkanımızı destekledim. Sosyal medya hesaplarımı yüz binler takip ediyor. Oradaki paylaşımlarımda da görebilirsiniz.

Ayşe Koç: Arkadaş grubumuza husumetli olan abim beni ikametgahımdan usulsüzce çıkarmaya çalıştığı için son seçimde oy kullanamadım. Bu yüzden sözde talimatla oy kullanmadığım iftirası atıldı. Bu seçimde 7 milyon kişi oy kullanmamış. Onlarda mı talimatla?

Eda Babuna: Aramızda her seçimde oy kullanan var, birkaç seçimde oy kullanmayan var; dekolteli var, kapalı var; ailesi ile oturan var, oturmayan var. Bu kadar farklı şeyler yapan insanların varlığı talimatla yaşama iftirasını çürütüyor. Bizim aramızda sadece sevgi dayanışması var.

Sedat Altan: Müsait olduğum zamanlarda oyumu her zaman kullandım. Cumhurbaşkanımızı destekleyen bir kişiyim. MHP’ye de oy verdim.

Burcu Çekmece: Bazı dönemlerde çeşitli sebeplerle oy kullanamamı Sn. Adnan Oktar’a bağlamaları çok büyük hakkaniyetsizliktir.

Nihat Balaman: Ben her seçimde oy kullandım. İddianamede de oy konusunda benimle ilgili hiçbir şey yok doğal olarak. Bu, talimatla oy kullandırılmadığı iddiasını çürütüyor.

Daha yeni Daha eski