Cezaevinde tutuklu bulunan Salih Tınar, Adnan Oktar’ın 20 yıldan fazladır yanında olan aslanlarından. Salih Tınar’ın tesettürlü annesinin de, Adnan Oktar ve arkadaşlarını seven ailelerden olduğu ve çocuğuna da bu hapis sürecinde destek olduğu öğrenildi.

Salih Tınar’ın annesi diğer aslanları işte böyle övüyor:



Biz zaten ailecek görüşüyoruz diyen anne, “Oğlumun yaşadığı yerleri geldim gördüm. Arkadaşları pırlanta gibi. Hep geldiler gece kaldılar beraber kaldık. Hiç kötü bir şeylerini ben görmedim onların. Hepsinin yüzleri nurlu. Hepsi iyi niyetli, Allah dostu.” diyerek aslanları çok sevdiğini söyledi.

“Tebliğ ediyorlar herkese bütün dünyaya CD’leri, dergileri. Ben bunların dergilerini, CD’lerini aldım küçük bir kütüphanem oldu benim. Açıyorum bakıyorum mutlu oluyorum. Ne mutlu onlara Allah onlardan razı olsun. Allah yollarını açık etsin. Allah kötülere fırsat vermesin.” diyerek Adnan Oktar ve arkadaşlarının yaptıkları çalışmaları da öven anne, Adnan Oktar’ın aslanlarının ve kediciklerinin düzenledikleri iftarlara da katılmış. İşte o iftarlardan fotoğraflar:



Salih Tınar ve diğer aslanlar aileleriyle A9 TV iftarında






Sanık savunmalarının alınmasıyla devam eden mahkemeye çok sayıda aile de katılıyor. Bu aileler arasında çarşaflı ve mütesettir annelerin çokça olması da gözlerden kaçmıyor. Aslanların ve kediciklerin anneleri ve yakın akrabaları da davaya katılarak Adnan Oktar’a ve çocuklarına destek oluyorlar. Çocuklarına iftira atıldığını, çocuklarının ve Adnan Oktar’ın masum olduğunu söyleyen anne ve babalar, çocuklarına kavuşmayı bekliyorlar. Adnan Oktar camiasını seven destekleyen yurtiçi ve yurtdışındaki bir çok insan da davaya katılarak tutuklu sanıklara el sallayıp, sevgilerini gönderiyorlar.

Hiçbir iddia gibi cinsel istismar iddiasının da asla gerçeği yansıtmadığını söyleyen aileler çocuklarının pırıl pırıl insanlar olduklarını, büyüklerine çok saygılı, vatanına, milletine, bayrağına ölümüne bağlı ve asla kötülüğe yaklaşmayacak insanlar olduklarını dile getiriyorlar.

“Bu devirde kimse kimseyi zorla bir yerde tutamaz ve bir şey yapamaz” diyen aileler, oğullarının kız arkadaşlarının husumetli kişiler tarafından yönlendirildiğini ve hapse atılmakla korkutulduklarını sözlerine ekliyorlar.



Sanık Aylin Atmaca bu konuyu mahkeme heyeti önünde bir kez daha dile getirdi. Mağdur ve müşteki kızların, sanık olan eski erkek arkadaşlarıyla evlilik hayalleri kurduklarını, bu hayalleri gerçekleşmediği için kıskançlıkla sanık erkeklere cinsel saldırı iftiraları attıklarını kiminin de bazı müştekiler tarafından tutuklanmakla tehdit edilerek iftiraları atmaya mecbur bırakıldıklarını ifade etti.




Daha yeni Daha eski