Adnan Oktar’ın çok konuşulan kediciklerinden Esra Saraçoğlu, 18 ay süren hapis sürecinden ardından ev hapsi şartıyla tahliye olan kedicikler arasında yer alıyor. Annesi de Adnan Oktar camiasına olan sevgisiyle biliniyor, iftarlarına, davetlerine katılıyor. Sanıldığının aksine çoğu aileden Adnan Oktar camiasına büyük bir destek ve sevgi var. Aileler iddia edilenin aksine çocuklarından kopmamış, koparılmamışlar. Aileler, bu konunun medyaya tamamen yanlış yansıtıldığını söylüyorlar. Anne Saraçoğlu da iddiaları şöyle yanıtlıyor:

“Her zaman kızımlayım, kızımın arkasındayım” diyen anne Saraçoğlu tüm iddiaların iftira olduğunu söylüyor. Adnan Oktar’ı sevdiğini, çok güzel çalışmaları olduğunu da sözlerine ekliyor. Kedicik ve aslanların aileleri de Adnan Oktar’a olan sevgilerini dile getiriyorlar. Çocuklarından çok memnun olduklarını, çok güzel huylu olduklarını söylüyorlar.

Dinlerini bilen, namazlarını bilen, Allah’ı bilen iyi çocuklar.

Esra Saraçoğlu’nun annesi “Bizden kopmadılar, ayrı yaşamak da bizle yaşamak da hakları, nasıl isterlerse yaşarlar. İşleri güçleri var yetişkin insanlar” diyerek sözlerine devam ediyor.

“Bizler her zaman onların bu çalışmalarından memnunuz. Her zaman beni arar, eksiklerimi sorar. Onları kimse zorla orada tutmuş değil. Bizden de kopmadılar hiçbir gün. Ne zaman istesem arkadaşları dahil, kendisi dahil her zaman elimin altındalar yani her an her zaman onlara ulaşabiliyorum. Hiçbir şekilde baskıyla kimse kimseyi tutamaz zorla. Çünkü çocuk değiller. Ufak değiller.”

Bugün ufak bir çocuğu bile tutamıyorsun ki…

Kimsenin zorla bir yerde tutulamayacağını söyleyen Saraçoğlu, Adnan Oktar’ın eserlerini okuduğunu sergilerine katıldığını da söylüyor.

Bugün ufak bir çocuğu bile tutamıyorsun ki değil ki koskoca 37, 38, 40 yaşına gelmiş insanları zorla baskıyla kimse tutamaz. Yani ben buna inanmıyorum. Adnan Oktar’ın kitaplarını da okuyorum. Kızım bana iletiyor, getiriyor. Gayet güzel, gayet güzel basılmış gayet bilgi dolu eserler . Benim hiçbir şikayetim yok yani bu yönde. Her zaman çocuğumla beraberim. Adnan Bey çocuklara kötü şeyler yapmıyor yani öğretmiyor. Bu kitaplarla, bilgiyle ulaşıyor. BAV Camiasının kitapları çok güzel. Etkileyici kitaplar. Bilgi veren kitaplar. Sergilerini gittim gezdim çok güzel, çok beğendim. Birkaç yerde gezdim çok beğendim. Hatta etrafımı götürdüm göstermek için.”

“Adnan Oktar, iyi huylu, yakışıklı, güzel bir bey. Çocuklara da o iyi huylarını aşılıyor.”

Adnan Oktar’ı bu sözlerle öven anne Saraçoğlu, Adnan Oktar’a olan sevgisini de böyle dile getiriyor:

“Ben her zaman, ne zaman telefon açsam çocuğum karşımda. Ona ulaşamazsam arkadaşları vasıtasıyla ulaşabiliyorum. Çağırdığım vakit yanımda. Hastalığımda yanımda. İyi günümde, kötü günümde her zaman yanımda. Onun için inanmıyorum böyle bir şeye. Bunlar tamamen iftira. Adnan Oktar’ın, yurtiçinde, yurtdışında çok büyük faaliyetlerinin olduğunu biliyorum. Bunları okuyorum. Kendisi iyi huylu, yakışıklı, güzel bir bey… Çocuklara da tahmin ediyorum ki o iyi huylarını aşılıyor. “


Daha yeni Daha eski