Adnan Oktar’ın arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Alev Babuna: A9 TV stüdyosuna 10 yıldır en az 300-400 model, manken gelmiştir. Onlardan tek bir tane bile şikayet gelmemesi de 3-5 müştekinin bahsettiği gibi bir ortam olmadığını kanıtlıyor.

Serap Akıncıoğlu: Ebru A.‘nın bahsettiği rezaletlerin hiçbiri yaşanmadı. Bahsettiği gibi bir ahlaksızlığı istesem, eski yaşantımda kalırdım. Sn. Adnan Oktar’in bulunduğu her ortamda sevgi, saygı ve güzel ahlak hakimdir. Adnan bey’in yanında asıl özgürlüğüme kavuştum. Çünkü eskiden herkesi razı etmek vardı, çok yorucuydu. Şimdi ise sadece Allah‘ı razı etmek için yaşıyorum.

Sibel Yılmaztürk: İftiracıların bahsettiği ahlak dışı ortamlarda ve Allah’ın haram kıldığı bir eylem içinde hiçbir zaman bulunmadım. Bu iftiralar benim kişiliğime hakarettir. Ben Müslüman bir bayanım, bunların hiçbirini kabul etmiyorum.

Yasemin Kiriş: A9 TV stüdyosu Allah rızası için faaliyet yapılan bir yer. İftiracıların anlattığı gibi gayriahlaki bir ortam asla söz konusu olmadı, olamaz.

Görkem Erdoğan: “Bahar B. ile 1 yıl birlikte yaşadım. İddia ettiği gibi gayriahlaki bir ortam asla olmadı, tamamen kendisi kurgulamış. A9 TV bir iş yeri, her gün misafirler ağırlanıyor. Gayriahlaki bir ortam asla söz konusu değil.”

Tarık Koç: Evlerde iddia edildiği gibi gayri ahlaki şeyler yapılmadı. Öyle olsa baskın yapılan evlerden zincirlenmiş kızlar, zorla alıkonulmuş kızlar bulunmaz mıydı? Gülümseyen yüzler dışında bir şeyle karşılaşılmamıştır.

Daha yeni Daha eski