Adnan Oktar’ın arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Merve Büyükbayrak: “Adnan Bey’in hocalık vasfı yok. Bunu kendisi de defalarca söyledi. Bizler sadece samimi Müslümanlarız.”

Merve Büyükbayrak: “Biz dini değerlere çok saygılıyız. Bizim yayınlarımız Türk aile yapısını çok destekler. Milli ve manevi değerleri anlatıyoruz.Yaratılış gerçeğini anlatıyoruz.”

Merve Büyükbayrak: “Biz Avrupa sosyetesine hitap edebiliyoruz, tüm modern kesimlere İslam’ı anlatabiliyoruz. Diyanet de Anadolu insanına İslamiyeti çok güzel anlatıyor.”

Alev Babuna: Birçok kanalda homoseksüellik veya evrim propagandası yapan yayınlar var. Din hocalarıyla alay edilen, sevgisizliği ve entrikaları konu edinen çok fazla program ve dizi var. Ama nedense bu yayınlar dindar olduğunu söyleyen bazı kişileri rahatsız etmiyor da A9 TV’de 24 saat kesintisiz Allah’ın anıldığı, iman hakikatlerinin, İslam’ın güzelliklerinin anlatıldığı yayınlarımız rahatsız ediyor. Biz İslam’ın gerektirdiği hassasiyetlere çok önem veriyoruz.

Hüma Babuna: “Annem milli bir konu gibi ele alınıyor ama asıl gerçekler bilinmiyor. Sn. Adnan Oktar hayatımı her yönden çok olumlu etkiledi. Ben Adnan Bey’le tanıştıktan sonra ilk kez 5 vakit namaz kıldım, Kuran okudum, alkolü bıraktım, vatanıma daha bağlı oldum.”

Aylin Kocaman: “Sn. Adnan Oktar’ın eserlerinden ‘İslam Terörü Lanetler’ kitabı da herkese şifa oldu, içeriğindeki fikirler tüm dünyaya çok yayılarak İslamofobi’ye tam set oldu.”

Esra Saraçoğlu: “Adnan bey vesilesiyle dünyaca ünlü modeller İslam dinini tanıdılar. Mesela Madonna, Adnan bey ile görüşüp Fatiha Suresini okumuştu.”

Ayşe Koç: “Sn. Adnan Oktar’ın kitaplarını tarih öğretmenim önermişti. Adnan Bey’in kitaplarını okuduğumda İslam’a bakış açım değişti. İslam’ın özgür, modern, kaliteli bir din olduğunu gördüm ve dindar bir insan olmaya karar verdim.”

Tülay Kumaşçı: “Ben iffetli, dindar bir kadınım. Resimlerimin ahlaki değerlendirmesini yapmak kimsenin haddine değildir.”

Erkan Seyhan: “Biz binlerce konferans verdik. Bu konferanslara Mehdiliği anlatmadık. Adnan Bey’den bahsetmedik. Kendimizi dahi tanıtmadık. Allah’ın varlığını, birliğini anlattık. Kuran’da bahsedilen bal arısını, sivrisineği, iman hakikatlerini ve evrimin geçersizliğini anlattık. Bizim tek amacımız Allah’ın rızasıdır.”

Aslı Efeoğlu: “Fransa’da ateizm ve islamofobi çok yaygındı. Adnan Bey’in eserlerini Fransızcaya çevirdim ve Fransa’da dağıttık. Bu eserler Fransa’da büyük yankı uyandırdı. İnsanlar İslam’a, Müslümanlara ılımlı yaklaşmaya başladılar.”

Aslı Efeoğlu: “Kuran Mucizelerini, yaratılışı anlatan etkili bir tebliğ yaptığımız için kumpasa maruz kaldık ve bugün yargılanıyoruz. İslam’ı anlatmamız dahi suç gibi gösteriliyor. Allah Kuran’da İslam’ı anlatmamızı istiyor. Her Müslüman tebliğ yapmalı.”

Yasemin Kiriş: Sn. Adnan Oktar’ın hiçbir zaman hocalık iddiası olmadı. Adnan Bey’e İslam fıkhına ait bir soru sorulduğunda ‘Kuran’a bakalım, hadislere bakalım, Diyanete soralım’ der.

Yasemin Kiriş: Ben İmam Hatip ve İlahiyat mezunuyum. Yatılı Kuran kurslarına da gittim. Arapça biliyorum ve donanımlıyım. Kuran’ı Arapça olarak okuyorum ve anlıyorum. Asla harama girmem.

Aslıhan Hantal: “Ben Sayın Adnan Oktar’dan Allah’ı doğru tanımayı, gerçek İslam’ı samimi bir insan olmayı öğrendim. Onunla olduğum her an için Allah’a şükrediyorum.”

Zeynep Yalçın: Sn. Adnan Oktar’ın hayatı gözler önünde. İstese canlı yayınlarda uhrevi bir imaj verebilirdi. Ama Adnan Bey doğal, samimi ve olduğu gibi görünen bir insandır.

Meltem Daban: Biz hepimiz din kardeşiyiz, İslam’ı tebliğ etme davasında kardeşiz. Bütün arkadaşlarımız vefat etse, sadece bir kardeşimiz kalsa dahi davayı bırakmaz. Çünkü elinde Kuran var. Biz tüm faaliyetlerimizi Allah rızası için Kuran’a göre yapıyoruz.

Meltem Daban: Tam 30 yıldır, Allah’ın kulları için seçip beğendiği İslam dinini anlatıyorum. Çünkü Allah tebliği farz kılmış. Allah Kuran’da belirtilen İslam’ı anlatmamızı istiyor.

Kübra Yıldırım: Sn. Adnan Oktar’ın Müslümanların lehine çok etkili çalışmaları var. Bu faaliyetleri görüp, Adnan Bey’in videolarını izledikten sonra Kuran okumaya başladım. Adnan Bey’den Allah razı olsun. İmanıma vesile oldu.

Aylin Atmaca: Biz milli değerler etrafında birleşmiş bir Sivil Toplum Kuruluşuyuz. Allah’ın dinini yayma dışında bir gayemiz olmadı. Allah’ın dinini yaymak, tebliğ esastır.

Deniz Tanık: LGBT yürüyüşü yapmak istiyorlardı, biz valiliklere bunun çok tehlikeli olduğuna dair yazı gönderdik. Bu çalışmamızın neresi Türk Aile yapısını bozmaya yönelik, anlayamadım.

Deniz Tanık: Biz homoseksüelliğin büyük bir tehlike olduğuna dikkat çeken çalışmalar yaptık. Biz bunun neden tehlike olduğuna dair rapor hazırladık. Bürokratlara, milletvekillerine, tanıdıklarımıza gönderdik.

Halil Müftüoğlu: Namaz 5 vakittir. Kıyamete kadar 5 vakit olarak kalacaktır.

Sinem Tezyapar: Biz masonlarla görüştüğümüzde, onların İslam’a, Türkiye’ye, Müslümanlara olan yanlış bakış açılarını değiştiriyoruz, önyargılarını kırıyoruz. Burada tek amaç İslam’ı sevdirmek.

Sinem Tezyapar: Arkadaşlarımız, Adnan Oktar’ın çalışmaları ile localara Kuran ve Yaratılış Atlası, İslam Terörü Lanetler kitaplarının konulmasına vesile oldu. Masonlar arkadaşlarımızla birlikte camide namaz kıldılar. Bu insanlar etkili insanlar ve böylece İslam’ın yayılmasını, Müslümanlarla ve Türkiye’yle ilgili yanlış algıların ortadan kalkmasını sağlıyorlar.

Hakan Kurtul: Sayın Adnan Oktar’ın kitapları ile belgeseller yaptım. Mültecilerle ilgili belgesel çektim. Kuran Mucizeleri ile ilgili belgesel çektim. Binlerce, milyonlarca izleyici oldu. Ben öyle bir insan değildim, o bar senin bu bar benim gezerdim. Düzelmeme Sn. Adnan Oktar vesile olmuştur.

Alev Babuna: Birçok kanalda homoseksüellik veya evrim propagandası yapan yayınlar var. Din hocalarıyla alay edilen, sevgisizliği ve entrikaları konu edinen çok fazla program ve dizi var. Ama nedense bu yayınlar dindar olduğunu söyleyen bazı kişileri rahatsız etmiyor da A9 TV’de 24 saat kesintisiz Allah’ın anıldığı, iman hakikatlerinin, İslam’ın güzelliklerinin anlatıldığı yayınlarımız rahatsız ediyor. Biz İslam’ın gerektirdiği hassasiyetlere çok önem veriyoruz.

Yeliz Sucu: Biz 5 vakit namazını kılan insanlarız. Ayrıca namazları kazaya da bırakmayız. Namazın saatlerine çok dikkat ederiz.

Yeliz Sucu: Alkol aldığımızla ilgili iddialar vardı. Sağlık kontrollerimizde kanımızda alkol bulunamadı. Bir kişi de bile!

Salih Tınar: Cezaevinde Kiki dayı diye biri vardı. 60 ayrı suçtan içeride. Hakim bir gün ona ‘artık yeter, bıktım senden’ demiş. Ben ona bir gün iman hakikati anlattım. Ertesi gün sabah namazına kalktığımda onu secdede gördüm. O yüzden bu kitapların dağıtılması çok önemli.

Yasin Kaya: Profesyonel futbol oynuyordum. Bomboş bir hayatımın olduğunun farkına vardım. En çok dikkatimi çeken Müslümanlara yapılan zulümdü. 2009 yılında Sn. Adnan Oktar’ın kitaplarını okudum. Aklıma ve vicdanıma çok uygun geldi. İrade sahibi, dava sahibi oldum. İslam davası, sevgi davası, güzel ahlak davası.

Yasin Göker: Almanya’da İslamofobi var. İslam düşmanları var. Ben Adnan Oktar’ın eserleriyle gerçek İslam’ı tanıttıktan sonra kalplerinde ısınma oluyordu.

Ali Emre Bukağılı: A9 TV’de toplasanız yarım saat müzik açılıyor. Arada harika yayınlar Kuran mucizeleri, iman hakikatleri yayınlanıyor. Müzik her kanalda var. Sabah programları oluyor, hocalar katılıyor, sunucu kadınlar dekolteli kıyafetleriyle hocam diyor.

Ahmet Bürke: Bingöl’de iki düşünce hakim. Ya DEAŞ’lı olursun ya PKK’lı. Ben Adnan Bey’i bulmasaydım belki de öyle olurdum. Ama araştırdım, Adnan Bey’in yayınlarına denk geldim, kitaplarına denk geldim, okudum. Adnan Bey’i gençlere hitap ettiği için çok sevdim. Sosyal hayat ile dinin bir arada yaşanabilirliğini görmek beni çok mutlu etti.

Daha yeni Daha eski