Adnan Oktar’ın arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Gülşah Güçyetmez: “Birbirimize imparatoriçe diyoruz diye Ayça P. örgüt iftirası atıyor. Espri amaçlı birbirimize imparatoriçe deriz. Beğenilme ifadesidir. Ayça P. kendisine söylenmediği ve beğenilmediği için kıskanmış, iftira atmış.”

Merve Büyükbayrak: “Benim kendimi gizlecek bir şeyim olamaz. Ben kendime bir lakap takacak olsam, bu niye erkek ismi olsun? Bir telefon dinlemesinde bile sözde bir kod ismiyle hitap yoktur. Benimle alay etmek için yapılan bir şeydir.”

Didem Rahvancı: “Kod adı iftirasını kabul etmiyorum. TV’de bana benzeyen bir kız vardı, o yüzden bana ‘Gina’ derler.”

Kartal İş: Kod ismi kişinin kendisini gizlemek için kullandığı bir şeydir. Benim soyadımı herkes bilir. Bütün hesaplarım kendi adımadır. Telefonum kendi adıma kayıtlı. Hiç kimse bana kod ismi söylememiştir.

Alkas Çakmak: Bana kod ismi Alki denmiş. Bizim çok sevdiğimiz Perfect Strangers diye bir dizi vardı orada Balky vardı. 30 yıl önce bana sınıf arkadaşlarımın koyduğu bir isim bu. Twitter hesabımda da yazar bu isim benim.

Halil Müftüoğlu: Kod adı tamamen uydurmadır. Beni herkes Halil Müftüoğlu diye bilir. Canlı yayınlara da çıktım. Sözde kod adı diye bir konu olmadığı için daha önce hiçbir soruşturmada/kovuşturmada bu konu geçmedi. Kod adı iddianameyi doldurmak için atılmış bir iftiradan ibaret.

Ebru Selin Barutçu: Beril K.’yi 7-8 yıldır tanıyorum. Beril K. aramızda hep sevilen, saygı duyulan bir insandı. Gerçek dışı konuşuyor. Kod adım yok, gıyabımda ayırt etmek için ‘Çilli Ebru’ derlerdi.

Cemil Gültekin: Yavuz benim göbek adımdır. İkisi de bilinir ve her yerde kullanılır. Böyle kod adı olamaz.

Timur Ayan: Bana ‘Tim, Timoti’ demişler, diyebilirler bunlar lakap. Allah: ‘Birbirinize kötü lakapta bulunmayın’ diyor. Güzel, neşelendirici lakap için bir sınırlama yok.

Oktar Babuna: Oki diye kod adı mı olur? Didem Hanımın Dido oluyor, Gökalp Göko oluyor. Mesela PKK’da oluyor adı başka kod adı Mervan oluyor. Dosyada amaç suç yok o nedenle ortaya atılan boş iftiralar bunlar.

Ahmet Bürke: Canlı yayında Adnan Oktar Bey soruyor. Ahmet kime benziyor diye. Arkadaşlar da Justin Bieber’a benziyor diyor. O zaman artık sana Justin Ahmet diyelim diyor. Kod adı insanın kendini gizlemek için aldığı bir isimdir. Kod adım olacaksa olsa bu niye canlı yayında belirlensin ve zikredilsin?

Daha yeni Daha eski