Adnan Oktar ve arkadaşlarının mahkemedeki ifadelerinden bölümler:

Gülgün Göktan: Talimatla okul bırakma asla söz konusu olamaz. Ben Sn. Adnan Oktar ile tanıştıktan sonra 2 kez üniversite sınavına girdim. İki ayrı üniversite okudum.

Burcu Çekmece: 30 senedir Sn. Adnan Oktar’ın arkadaşıyım. Bu süre boyunca suça dair en küçük bir eylem ya da konuşmaya şahit olmadım. Üniversite eğitimimi de başarıyla tamamladım. Güya eğitim hakkının engellenmesi kesinlikle doğru değildir.

Selda Göktan: Adnan Oktar bir fikir adamıdır. Bizler de onunla birlikte fikir, genel kültür, kalite, görgü ve eğitimlerimizle öne çıkan insanlarız.

Görkem Erdoğan: “İngiltere’de eğitim gördüm ve 17 yaşından beri yalnız yaşıyorum. Şiddet görmüş olsam hakkımı ararım, asla susmam. Ayrıca babam asker. Babamdan yardım isterim. Adnan Bey’den her zaman sevgi, saygı ve merhamet gördüm.”

Yasemin Kiriş: Ben İmam Hatip ve İlahiyat mezunuyum. Yatılı Kuran kurslarına da gittim. Arapça biliyorum ve donanımlıyım. Kuran’ı Arapça olarak okuyorum ve anlıyorum. Asla harama girmem.

Ebru Fişek: Adnan Bey ile Bilkent Üniversitesi’nde okurken tanıştım. Tanıştıktan sonra da İstanbul Üniversitesi’nde master yaptım. Adnan Bey’in bayanların eğitim hakkını engellediği iddiası böylece çökmüş oluyor. Tam tersine yaptığımız çalışmalar bilimsel olduğu için Adnan Bey eğitime çok önem verir ve tüm arkadaşlarımı hep teşvik eder.

Daha yeni Daha eski